設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

19.03.2008 | blog-blog多繽紛

最近見友人Ed話「時代改變了, 人也相應改變了, 時代進步了, 網絡交友, 網絡購物, 網絡睇新聞, 網絡逛世界, 而家甚至仲有網絡寫日記」.. 呢句話一啲都冇錯, 不過如果而家先至察覺得嘅話, 我就覺得有啲與時脫節囉, 哈哈!! 雖然我未算係乜blog鼻祖, 不過假假哋都算blog咗兩年, blog blog吓就變得中意睇人哋個blog.. 以下呢幾啲blog, 應該係我最近比較常睇嘅幾個, 其中大部份都係朋友, 少部份係素未謀面但係就唔覺意發現到嘅.. [朋友: 有冇留意到你個blog畀我攝咗出嚟啊?? 嘻嘻..]睇吓大家blog得幾咁開心?? 就好似寫日記咁, 當時心情唔覺特別, 但係當你隔一段時間之後再睇返以前所寫所想, 回憶的確係一種好奇特嘅感覺嚟架.. 尚未行動嘅朋友, 一齊嚟blog吓佢哩~~

6 comments:

  1. 我的也有在里面,哈哈!不过近来好像懒惰update了。

    ReplyDelete
  2. 對啦, 你的blog在裡面.. 那就要好好努力, 別讓我們望穿秋水唷~~

    ReplyDelete
  3. 喂﹐擺我 blog 上檯﹐我要收番啲版權費嘅噃。。

    哈哈哈

    ReplyDelete
  4. 擺你上檯係畀面你啊auntie.. 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. why not 上神台? 神台猫屎

    ReplyDelete
  6. 我仲未去到神檯貓屎呢個境界, 哈哈哈哈!!!

    ReplyDelete