設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

23.03.2008 | MSN

突然間覺得MSN(或者其他同類型IM軟件)佢好強囉, 而家好似人人都離不開佢咁.. 唔好話係同遠方親友嘅聯繫工具, 好多時候就連同坐喺側邊嘅同事, 都係用MSN嚟溝通, 覺得物盡其用得有點荒謬囉.. 不過我平時都係用嚟同親友傾偈, 同事嘅話, 我會prefer直接面對面講嘢囉, 除非係有密偈斟先用MSN.. 因為我唔想成日坐喺部電腦前, 粒聲都唔出, 淨係十隻手指喺度運作..

而家好似唔興講電話, 除咗SMS之外, MSN應該係最快捷方便(最重要係廉價) 嘅聯絡方式.. 親朋戚友聯絡, 情侶維繫感情(甚至提出分手), 同事客戶之間嘅商務事幹, 等等等等, 再加上勁cute icon, 互送文件, 視頻, 傳音之類嘅科技功能.. 好得囉, 我覺得.. 不過有時MSN打字, 語氣上往往令到對方會錯意, 講者無心聽者有意, 誤會一籮籮..你問我中唔中意MSN, 我覺得某個程度上係OK啦, 雖然虛幻但感覺卻係好實在, 不過始終就好似欠缺咗啲人性化嘅互動..

3 comments:

  1. so sad.. my company have decided to block MSN, we have no access to any IM anymore.

    So, friends, any activities, please send mail to me..
    yl.lee@transwater.com.my

    ReplyDelete
  2. 有人同我倾偈果陳咪鐘意咯。。哈哈哈哈

    ReplyDelete
  3. dreamer: there are so many "holes" out there for web IM loh, haha!! you can give them a try..

    mynicole: 咁又係.. 做做吓嘢有人同我傾吓偈都幾好, 可以冇咁悶又可以輕鬆吓.. 啱唔啱??

    ReplyDelete