設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

13.04.2006 | [SK/0617] 彌月之囍

唔經唔覺, 本部落格都生存左一個月喇.. 而本台柱亦都不負眾望咁依然維持每一個工作天都寫個post.. 實屬難能可貴啊!! 所以當你可以差唔多每日都有新野睇, 都算係一種幸福架喇.. 而我有你地不厭其煩既留言, 確實係一種福份啊.. 多謝晒大家!! 請繼續多多支持本部落格.. 希望大家仍然咁enjoy讀我既blog啊..

3 comments:

  1. 恭喜!恭喜!和我的baby一样,满月啦!
    :-)

    ReplyDelete
  2. 哗,才一个月吗?怎么感觉上你的BLOG已经面世了好久似的呢?

    ReplyDelete
  3. 因為你每日都期望睇我既blog丫嘛..其實我仲係初哥黎架..大家射住射住..

    ReplyDelete