設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

04.04.2006 | 了了又何不了?

有個朋友教識左我一句話 --"叫到就做, 做左就算, 了了又何不了"

見人見智啦, 其實覺得呢句話都可圈可點既.. 對於一個但求完成責任既人, 就當然係絕世名言啦.. 但係對於力爭上游既人, 就的而且確係敷衍了事喇.. 但係對於我黎講, 就應該係咁樣去理解佢咯: 要做就要盡自己能力做到最好, 事情完結了就但求問心無愧囉..

突然唸起小春.. 你眼前仲有條好長既路要行, 都無謂執著於現況丫, 既然已經決定要走咯, 就應該抱住"了了又何不了"既心態喇..

1 comment:

  1. 了了,确实不易。 还是过不了自己那关。尤其有个好老细,还是带病在身,我更难了了为事。 不过我倒想开了,长命功夫长命做,我还是留一些余地给自己为妙!

    ReplyDelete