設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

18.09.2007 | 世界真細小

最近發覺呢個世界真細小, 兩個星期內連續撞到幾個好耐都冇聯絡嘅朋友, 奇就奇在都係喺差唔多時間, 同一個地方撞到, 而且個範圍唔超過50咪.. 先後撞到兩個中學同學, 跟住兩個舊同事(其實係兩夫妻), 跟住啱啱就撞到個小學同學.. 不過唔好意思, 我每次都係急急腳咁行路, 從來唔會去注意週圍啲人, 所以每次都係朋友迎面而來, 嗌住我個名我先至察覺.. 其實唔係我咋唔識你哋架, 真係因為我見唔到咋, 大家都知道我眼細架啦~~ 好似啱啱撞到個小學同學, 畀佢突如其來咁嗌住, 當時太突然真係嚇咗一跳, 用咗兩秒鐘先至回過神, 攪到朋友鬼死咁尷尬仲同我say sorry添, 真係唔好意思.. 所以下次如果喺街度撞到我, 記得大聲嗌住我啊, 因為有九成九機會我係見你唔到架(可能時運超高啦, 哈哈哈哈!!), 千其唔好以為我高竇唔睬人噃.. 香港office個老細都識得形容我係小旋風, 因為行路一支箭咁唔注意身邊啲人, 可想而知啦.. 所以陳X詩同事, 你話我高竇唔睬人係唔啱架噃, 知道嗎?? 扯得太遠, 講返啲好耐都冇見嘅朋友, 好高興撞到你哋啊, 得閑保持聯絡啦~~

No comments:

Post a Comment