設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

07.09.2007 | 順利過關

個training其實噚日就已經officially結束架喇, 第五日嘅今日其實係個certification session, 即係話有某啲同學想要成為呢個course嘅certified trainer, 第日可以名正言順咁教呢個course喇.. 其實都唔係好難, 因為只需要揀每個subject其中一個topic嚟做個stood up presentation, 自由發揮等個instructor certify就得喇.. 每個同學第一個topic有20分鐘, 第二個topic就得10分鐘..

原本以為係件濕碎嘢, 所以報咗名都唔當一回事, 打算到時打天才波喳.. 所以其實一早就約定同事噚晚去唱K, 但係同事就好在乎我其實需唔需要準備, 最後攪到自己都緊張埋, 於是噚晚就淨係dinner, 過後就返酒店準備準備.. 結果發現20分鐘加10分鐘講兩個topic真係唔容易, 所以最後就決定cut得幾多就幾多, 儘量抽出重要嘅point嚟講..

我覺得個certification其實都唔係咩咁大件事, 但係大部份同學都好似好緊張咁, 攪到成個session都緊張埋.. 好彩之前篇出場序嘅時候, 我自告奮勇要求第二個present, 覺得越早攪掂就越好啦, 費事夜長夢多, 哪哪臨present完就過海神仙吖嘛.. 結果好順利咁, 冇乜驚險順利過關.. 而且因為之前對於呢個application都算係食過吓夜粥, 所以個presentation就自自然然咁加咗啲課余之外嘅額外可靠訊息, 算係impress到個trainer同埋一眾audience啩, 哈哈.. 最後同個trainer面對面一對一review嘅時候, 佢就係得一句absolutely perfect 有贊冇彈, 攪到我有啲受寵若驚得不知所措.. anyway, 都係一件可喜可賀嘅事情嚟嘅, 總算冇白費前一晚嘅準備, 同埋各位同事對我嘅期望, 哈哈..

No comments:

Post a Comment