設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

03.09.2007 | 的士因怨

相隔五日之後, 又要去新加坡喇.. 今朝搭最早一班機, 所以真係好早就起身, 不幸加上不幸嘅係, 噚晚唔知撞乜鬼竟然瞓得唔好, 可能驚今朝瞓唔醒所以無法安然入睡.. 因為太早位有輕鐵關係, 所以噚日book定個的士司機車我去機場, 但係因為溝通上問題, 明明係book咗今朝5點鐘, 點知個司機唔得閑所以另外幫我安排佢一個司機朋友.. 今朝等極都唔見車影, 於事打畀個司機問點解仲為出現, 結果佢發晒啷嚟咁話: 「我未到?? 我噚日下晝就已經到啦, 打幾十次電話畀你都唔接.. 你打畀你個司機朋友喇, 半夜收120蚊你畀70蚊我點接啊?? 你哋都攪攪陣嘅..」我當時真係成面屁, 嘩, 大佬, 明明講咗係今朝5點喎, 你收錯風仲發晒我啷嚟咁算係點啊?? 係啊, 噚日下晝我喺gym workout緊, 梗係唔帶電話啦, 喂, 我過後都有打返過你啦, 係你自己講冇事噃.. 你唔可以怪我架, 反而你乜都唔講, 要我今朝戇居居喺度白等, 分明係想綫我啫.. 而且我一路以嚟都未提過價錢呢樣嘢喎, 真係定你!! 好彩, 都畀我隨街接到架的士, 順利到達市區預辦登機, 再轉機鐵去機場輕鬆上機.. 後來由同事口中得知機場管理其實都有安排的士接送服務, 下次我一定搵返信譽可靠嘅, 除咗係用名貴房車接送之外, 最重要係半夜不另收費..

No comments:

Post a Comment