設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

26.07.2007 | 生病記

今朝起身覺得唔舒服, 於是就去睇醫生, 請咗日病假.. 過後發咗個短訊畀同事通傳聲, 結果佢回覆話: 「呢份工做咗咁耐, 你都係第二次請病假咋噃, 好好哋休息啦」突然間覺得好可笑, 好想覆返佢話係唔係想我病多啲, 用盡公司畀嘅一年十日病假啊?? 但係最後都冇, 因為知道佢都係出自一片關心.. 不過話是話, 佢講得都冇錯, 因為個醫生都覺得驚訝, 因為上一次探佢都已經係成年前嘅事.. 其實要請病假都要天時地利配合得好, 唔係話我中間段時間冇病過, 而係病咗都要頂硬上返工, 因為實在係冇請病假嘅奢侈時間.. 仲記得大概兩三個月前, 個病其實係忙到不知不覺中痊癒嘅.. 小病是福, 因為病癒之後其實係可以更加健康架, 有返晒啲抵抗力吖嘛.. 今日瞓咗成日, 都總算係好好哋咁休息吓充吓電, 所以話小病其實係幸福的.. 哈哈!!
Rate this post:

2 comments:

  1. 不病也不知道健康的重要! :)

    ReplyDelete
  2. 倒沒有這麼想, 只是覺得偶而小病一場也不錯啦..

    ReplyDelete