設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

17.06.2009 | 零六一七

今日係二零零九年六月十七日..
it's June 17th year 2009 today..
祝我生日快樂
happy birthday to me
Rate this post:

88 comments:

  1. happy birthday!!! all the best for you...may your dream come true

    ReplyDelete
  2. 祝你生日快乐~祝你生日快乐~祝你生日快乐~祝你生日快乐。
    好快啊,你又25岁了。(假装看不到你照片的numbering~)
    要快高长大,渐渐康康,开开心心,永远青春,永远美丽,啊不是永远帅气。

    ReplyDelete
  3. 大佬,祝你一年后生过一年, 人比花娇.. 最重要减肥成功...

    ReplyDelete
  4. happy birthday n happy getting wiser..:)

    ReplyDelete
  5. happy birthday~:)人生越来越精彩~我另一个好朋友也是和你同一天生日哦~:)

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday to u~~~~ *_^
    Wish u all the dream come true!
    祝你身体瘦瘦健康,英俊潇洒!

    ReplyDelete
  7. Aiyo SK Thamby outshines in the "tak malu" dept. LOLZ

    MANY MANY WONDERFUL RETURNS OF THE DAY! May you prosper even more, having good health and lotsa wealth. We go makan soon ya, my treat for the bday boi! ^_^

    +Ant+

    ReplyDelete
  8. selamat hari jadi... wish u everything pun jadi

    ReplyDelete
  9. 祝我们生日快乐!:)

    ReplyDelete
  10. 生日快乐!
    Happy Birthday !
    祝你青春变帅 ! XD

    ReplyDelete
  11. 生日快樂
    又長大一歲了
    大gor仔了
    要醒目一點哦
    哈哈!!

    ReplyDelete
  12. Happy Bday to you! How old eh? :)

    ReplyDelete
  13. Happy birthday and cheers for sklariousm.

    ReplyDelete
  14. 生日快乐!
    Happy Birthday!!
    Selamat Hari Jadi!!!

    ReplyDelete
  15. 祝你有个温馨难忘的生日哦!生日快乐!乐活每一天!也不忘祝福您母亲母难节快乐!

    ReplyDelete
  16. happy birthday SK !!!
    wishing u all da best~

    Wish ur fat fat tummy go away~
    wish fit fit body come to u :P

    ReplyDelete
  17. 生日快乐!Happy Birthday to SK!祝你越来越靓仔!:)

    ReplyDelete
  18. happy birthday... happy always...

    ReplyDelete
  19. happy Birthday!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Hm..is that you in the photo? How many years ago? 30? Hehe...Happy Birthday...生日快乐...Selamat Hari Jadi. Wish all your dreams come true and happily ever after. :)

    ReplyDelete
  21. happy birthday. nice calendar.
    祝你一年比一年有福气, 猪圆肉润.

    ReplyDelete
  22. 哇,唔讲都醒唔起你系双子添。。真的唔觉咯~嘿嘿。。

    祝你生日快乐!日日都咁开心!
    今天有借口去吃大餐lu...^_^

    ReplyDelete
  23. 老板!生日快乐,哈哈!去哪里找回旧时照片?今晚打算在哪间餐馆发挥?:P

    ReplyDelete
  24. oh now i know why is 0617 liao hahaa. happy birthday to u sk, may the youthfulness, health, happiness and wealth always with u and ur family :) dont forget to have a big piece of cake for the celebration yeah, time to indulge abit :P

    ReplyDelete
  25. HAPPY BIRHTDAY SK! WISH YOU HAVE A WONDERFUL DAY AHEAD :)

    ReplyDelete
  26. 祝你生日快乐,平安大吉,年年快乐像神仙。
    老兄今年贵更?

    ReplyDelete
  27. 原來今日系你壽辰!

    恭祝祝你福如東海,壽比南山。

    今晚冇擺大壽咩?

    ReplyDelete
  28. Happy birthday to u, happy birthday to u, happy birthday to sk.. happy birthday to U!

    May all ur wishes comes true ah!

    ReplyDelete
  29. JC, FC & RC17/6/09 5:56 PM

    恭祝你福壽與天齊,慶賀你生辰快樂.年年都有今日, 歲歲都有今朝, 恭喜你, 恭喜你 ~~~

    ReplyDelete
  30. 生日快乐~希望你永远开开心心的^^

    ReplyDelete
  31. 哈哈。。没有迟到,祝你生日快乐咯!!
    到底几岁了啊?
    快点派红包给我啦!哈!

    ReplyDelete
  32. Piranda naal vaazhthukkal! Have a good one :) .

    ReplyDelete
  33. happy bday my dear~

    may god blessed you always! :)

    ReplyDelete
  34. happy b'day :) let's celebrate! hahaha

    ReplyDelete
  35. happy birthday, how old r u ah?

    ReplyDelete
  36. 庆祝完返黎未?
    生日快乐啊。。年年有今日,岁岁食香蕉
    happy birthday~~

    ReplyDelete
  37. 生日快乐...all dreams come true~

    ReplyDelete
  38. O, then have to belanja us makan. This is the rule at my department ler, the BD boy/girl to treat everyone. :P

    ReplyDelete
  39. 哗!好惊爆的小时候照片~ 还有点退色tim...
    照片有30多年了吧?哈哈...

    Happi Birthday =)

    ReplyDelete
  40. 你可真的交友广阔
    生日快乐哦。
    愿你开心每一天。

    早日找到你要的东西。

    ReplyDelete
  41. Happy Birthday! (let me learn how Pakistanist speak happy birthday then I wish you again!)

    ReplyDelete
  42. 今日你牛一,大晒既窝!有无收到D密野难忘既礼物?甘就老土D祝你福寿与天齐啦!

    ReplyDelete
  43. Hello! This should be the 2Xth time I wish you Happy Birthday a, best wishes to you always and hopefully we can keep wishing each other Happy Birthday for 3Xth, 4Xth, 5Xth & 6Xth time worr :)
    XOXO

    ReplyDelete
  44. Happee Belated Birthday! Wish U lots of happiness and a bountiful year ahead ;)

    ReplyDelete
  45. 年年有今日,岁岁有今朝. 恭喜你.恭喜你! LOL

    ReplyDelete
  46. Happy belated birthday! : )

    Wah, Mei Teng and Limpek, how can ask people their age!!

    So SK, how old ah? : )

    ReplyDelete
  47. HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  48. 再说一次:生日快乐,may all your dreams come true(你钟意的~)!
    工作是生命中的一個角色, 但是不應該是主角..以前我不懂这个道理,现在懂了。但愿不会太迟……:)

    ReplyDelete
  49. Harppie Bird Day

    ReplyDelete
  50. 孤傲的王子:
    thanks for the birthday wish :)

    bluesky:
    哪裡有25歲那麼老?? 人家才16歲喇, 亂亂講, 呵呵!! 我的ais sikiling呢, 去了哪裡?? :p

    Chris:
    多謝多謝, 其實唔駛一年後生過一年, 最緊要係永遠魅力無法擋, 哈哈!!

    Danny:
    hmmmm, thank you!! i hope i am getting wiser and wiser.. :p

    summer:
    謝謝!! 哦?? 是哪一位朋友和我同一天生日?? 要介紹哦~~ :)

    ReplyDelete
  51. Chris Chia:
    哈哈, 謝謝你, 真的是了解我囉.. 不過也不要太過瘦啦, lean fit囉, 呵呵~~ :p

    Anton:
    haha, why did you say i outshine in the "tak malu" department?? wow, you sure want to belanja me for the birthday?? hehe~~ :p

    Wois:
    terima kasih banyak banyak teman, apa pun boleh jadi kan?? bagus bagus >.<

    Shinji:
    我們竟然是同一天生日的!! 不過幸好我年輕過你兩年!! 哈哈 :D

    *~店长~*:
    謝謝哦!! 不過我現在不帥咩?? 要變才可以啊?? 哈哈 :p

    ReplyDelete
  52. 十六夜真人:
    哈哈, 又老一歲了, 我已經很久不是"仔"了, 已經是一個"佬"很多年了, 呵呵 :D

    Mei Teng:
    thank you!! want to know how old i am?? look at that photo carefully and you can find out :)

    Grass:
    thank you very much, and cheers to the creator of the term "sklariousism" too :)

    Pooi Tyng:
    謝謝, thank you, terima kasih.. 加多兩國語言給你: ありがと, merci.. :p

    如意阁~ 美食@保健:
    謝謝你的祝賀.. 哦?? 6月17是母難節嗎?? 我竟然不知道喔, 歹勢~~ :p

    ReplyDelete
  53. Leu:
    oh thank you, i love that birthday wish so much!! finger cross for that yeah.. haha!! :D

    yee:
    thank you very much :)

    保祐你:
    哈哈, 謝謝哦.. 一點靚仔就好喇, 不要太過靚仔, 不然很多不便的, 哈哈!! >.<

    Medie007:
    yo!! thanks for that doc!! :)

    ben by benjamin:
    thanks a lot, wish you are always happy too :)

    ReplyDelete
  54. 毛毛:
    wow, thanks for that!! and also thanks for dropping by.. :)

    K|E|E|N|Y|E|E:
    haha, yeah that was me, i think i was like 3 years old in that photo if not mistaken.. thanks, and really hope all my dreams come true lor.. hehe :p

    wayne:
    thanks, but that is not really a calendar, kind of telling people my age.. 哈哈, 不用福氣不用豬圓肉潤喇, 留給你自己吧.. hahaha :D

    Rebecca Kheng:
    係喎, 我係雙子座架喎, 乜我唔似咩?? 多謝多謝, 真係希望日日都開心做人囉.. 食完之後就要減肥囉.. 哈哈!!

    Kai and Baobei:
    謝謝你老闆!! 那張照片是之前scan的, 突然給我找回來, 就索性用在這entry囉.. :D

    ReplyDelete
  55. the happy go lucky one:
    haha, i thought you already knew what 0617 stands for?? anyway now you know, and you must remember this every year!! haha.. yeah, i've had a big piece of cheese cake yesterday, kind of sinful but who cares?? it's my birthday!! haha :p

    Nkw@i:
    thank you very much!! hmmm, only a wonderful day?? cannot be more than that?? hahahaha :D

    Dreamer:
    hey thanks for that old friend.. :)

    古小玉:
    謝謝, 快樂似神仙, 哈哈, 好好好!! 要知道我貴庚?? 再看看那張照片就知道啦.. :)

    海市蜃樓:
    係啊, 0617就係呢個原由囉.. 多謝多謝, 最緊要身體健康.. :)

    ReplyDelete
  56. Joanna Tang:
    thank you very much, i like that, i like people wishing me all my wishes come true.. haha :p

    JC, FC & RC:
    嘩, 好感動啊, 出動你全家人嚟同我賀壽添!! 果然係夠晒朋友囉.. :)

    Florence:
    謝謝哦, 也希望你天天都是開開心心的~~ :)

    发白日梦^^:
    謝謝啦, 想知道我幾歲?? 再看清楚那張照片就自有分曉啊.. 等我派紅包啊?? hmmm, 我看你派紅包會比較開心哦.. :p

    IcyFire:
    wow, what language is that?? hehe, just googled - that is Tamil!! hahaha, i love that~~ :)

    ReplyDelete
  57. Queen B:
    thanks very much dear.. may god bless you always too :)

    vincent:
    thanks!! hahaha, you want to celebrate my birthday with me together?? yo!! let's go~~ :D

    LimPek:
    thanks.. just look at that photo again carefully, and you will know how old i am lor~~ :)

    Stacey:
    哎呀, 都已經老nget nget啦, 仲慶祝咩啦, 哈哈!! 香蕉日日都可以食, 唔駛等到今日嘅.. 我都醒你兩梳啦不如, 呵呵!! :D

    FoonG:
    謝謝!! 好久不見你來訪了哦~~ :)

    ReplyDelete
  58. uLi.佑莉:
    thank you very much, and i like that birthday wish - all dreams come true!! yes!!! :p

    Chin Weng 茶先生:
    haha, i belanja you KFC?? see you can eat or not?? hohohoho... that's YOUR department rule laa, but in MY department, the birthday boy is being treated a nice meal by the others.. hahahaha!!

    chrisiew:
    謝謝~~ 那是古董珍藏來的, 那時後應該是3歲, 還好還沒有到30年歷史喇, 呵呵!! 明年再post多一次, 應該更有意思呵??

    squall:
    謝謝, 等你做一個生日蛋糕給我哦, 大師傅.. 嘿嘿!! :p

    Emo-Happiness:
    呵呵, 沒有喇, 都是大家給面子.. 謝謝, 如你所願吧, 我想甚麼就得甚麼, 哈哈!! 好貪心哦.. :p

    ReplyDelete
  59. 慧沁 Wai Sum:
    so have you found out how the Pakistani say happy birthday?? i give you 3 days time ok?? hahaha, thanks anyway my dear old friend..

    山城大熊:
    多謝晒, 不過好慘喎, 一份禮物都冇, 我好耐都冇收過生日禮物架喇, 不如你當可憐我啦, 好唔好?? 哈哈~~ :D

    csws:
    aiyaa, you still remember your 名言 or not?? from today until eternity, 從今天知道永遠 mah.. hahahaha!! of course our frienship will be 一生一世 lah, and that is more important than anything else between us right?? thank you YOU la, my 老友記.. :)

    Ivan:
    thank you very much, hope to see you in starbucks one day, then i can claim my birthday coffee from you, haha!! :D

    HoneyBee:
    hey, thanks very much for the birthday wish, you've got a good one!! :)

    ReplyDelete
  60. LEon:
    謝謝你, 哈哈, 還會唱歌的哦, 是你和你的所有玩具一齊唱給我聽的嗎?? :)

    foongpc:
    no problem, still thanks for the birthday wish.. aiyoh, want to know my age?? just look at that photo carefully again, then you will find out.. haha :)

    Jonzz:
    thank you very much!!!! and there're lots of exclaimation huh?? :p

    ky_sky:
    實在是太了解我了, 竟然知道我喜歡 all dreams come true!! 很厲害啊你!! 哈哈.. 對啊, 希望你的生活天天都可以過得很精彩啦, 也順便祝福你: 心想事成!! (你也應該喜歡的吧??) :D

    BB:
    thank you!! but don't forget about that "punishment" i mentioned to you yesterday ok?? i really mean it, hahahaha :D

    ReplyDelete
  61. SK,你不记得了,我在面书祝福你同样的一句话,你说很喜欢呀~ 你忘了? :p

    ReplyDelete
  62. 你的生日就是母难日啦!哈!

    ReplyDelete
  63. haha cute picture!
    happy belated birthday! =D

    ReplyDelete
  64. hahaha, so greedy ke? =P

    ReplyDelete
  65. 16岁?!将不是小过我?你不要假假哈!那里可以比我小的~
    我其实已经买了那个贵到要死的哈更打死准备要送给你的。不过ho,人家又不知道要怎样post laju给你。
    然后想下想下看到那个爱死即令要开始溶了,就很失望很寂寞很可怜这样自己把它吃光光咯~惨到!你都不知道~呜呜呜呜~~(泪如雨下阴公...)

    ReplyDelete
  66. ky_sky:
    呵呵, 真的忘記了, 你懂啦, 老人家的記性哪裡有你們小妹妹的那麼好?? 哈哈哈哈~~ :p

    如意阁~ 美食@保健:
    哈哈, 情饒恕我的無知, 我真的不知道生日=母難日囉.. 我以為是母親很開心日, 哈哈!! :D

    kenwooi.com:
    yeah, that was me like 30 years ago, of course cute lor.. hahahaha :D

    Nkw@i:
    of course human are always greedy.. didn't see you just now, because my eyesight level cannot reach up to your face, hahaha :D

    bluesky:
    呵呵, 原來你不知道我其實只有16歲嗎?? 可能我長得太過成熟了吧?? 呵呵, 要不然怎麼會生日要向你討ais sikiling那麼幼稚呢?? 你說對沒有?? 算啦, 我大人有大量, 就讓你吃吃吃, 吃完整桶sikiling, 等你越來越"可愛"囉.. 哇哈哈哈哈哈哈~~ :D

    ReplyDelete
  67. apa apa aja, seingin kamu ada mimpin.

    你要准备昏倒了。。。记得来我的部落时,叫人扶你。。瓦咔咔

    ReplyDelete
  68. walau yeh... i not really giant lah @_@....

    btw, really coincident we working in SAME BUILDING!...

    hahaha.... oh ya.... so sorry that did not say bye to you where i just walked away...
    dont know why, it always happen when i not alone @_@...

    ReplyDelete
  69. SK弟弟,别担心。讨爱死即令作礼物是一点都不幼稚的行为来的~~~
    下次姐姐带你去吃很好吃的哈根打死哈!!ANG GU GU ~~~GU ~~GU ~~
    拜得威,越来越'可爱'?!我不要!不要!不要!不要!(铲地 ~ ING)

    ReplyDelete
  70. Belated Happy Birthday! And many happy returns. So, did you give yourself a wonderful present or not?

    ReplyDelete
  71. Saeng-il chu-ka-ham-ni-da!

    BTW cutie cutie hehe. XD

    ReplyDelete
  72. Wois:
    jangan cakap bahasa melayu yang canggih depan aku yah, nanti aku tak paham.. haha!! lain kali pergi tengok anda punya blog, biar saya duduk baik baik dahulu, takut pengsan nanti.. hahahaha!!

    Nkw@i:
    you are not a giant, but maybe i am a dwarf lor, haha :D hey don't mention that, no worries at all, it's ok you just say hi and really don't need to say bye right?? i mean saying bye that time kind of sound weird, don't you think so?? haha :)

    bluesky:
    呵呵, 我就是疼你, 所以才不跟你計較啊, 就讓你繼續地"可愛"下去囉.. 怎樣?? 你買的高級ais sikiling好吃沒有?? 你不要用ais sikiling來誘惑我, 我是不會上當的!! 你小心給我的金魚騙才真呢, 呵呵~~ :p

    HappySurfer:
    thanks for that, but i didn't get myself anything for the birthday.. hmmm, old already don't need to do so much things laa.. hahaha :D

    JL:
    wow, is that korean?? hmmmm, how to pronounce that?? must teach me because i scared if i pronounce wrongly ppl would think i swear!! hahahaha :D

    ReplyDelete
  73. I'll be honoured to! I'll get bz bee KeenYee to org since he's the busiest amongst us. ^_^

    +Ant+

    ReplyDelete
  74. happy b'day belated~
    hope all ur dream will cum true soon~

    ReplyDelete
  75. Anton:
    wow, you feel honoured to belanja me?? i feel paiseh loh then.. haha, yeah, keenyee has got loads of friends, sure he's always busy, especially in the gym, haha!!

    LAURENCE:
    oh, thanks for that!! i also hope all your dreams will cum true laa.. :p

    ReplyDelete
  76. Just pronounce it as written, like baku. Keke :P

    ReplyDelete
  77. Oh i am a few days late. Happy birthday SK

    ReplyDelete
  78. Wow, happy birthday!! Ummm, I guess I'm a bit late +P

    ReplyDelete
  79. JL:
    haha, but how sure am i that those are proper korean?? hmmmm, i should google that first for safety, hahaha :p

    Bengbeng:
    haha, no problem at all, i still am thankful to that wish.. :)

    Ayie:
    haha, don't mention that at all, as long as you come wish me under this post, you're never late.. cheers!! :)

    ReplyDelete
  80. 醒我两梳蕉?系唔系想刮我两巴啊?:(

    ReplyDelete
  81. 首先很抱歉
    那么迟才知道你生日

    happy belated birthday

    我几天没看去看博客的部落
    不好意思啊

    ReplyDelete
  82. Stacey:
    傻啦, 你咁靚女我邊度咁刮你啊?? 我係個憐香惜玉嘅人嚟架, 呵呵~~ 醒你兩梳蕉係因為知道你鐘意食蕉啫, 哈哈!! :D

    That My Goal:
    有心不怕遲, 別說甚麼不好意思喇, 我倒是要謝謝你捎來的生日祝福.. 我的生日是前7天後7天都接受祝賀的, 哈哈!! :p

    ReplyDelete