設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

16.05.2007 | 史上最醜髮型

一路以來都係每隔三四個禮拜就要剪吓頭髮, 所以今日趁臨飛上海之前去探吓個髮型師.. 放工以後就即刻飛奔返屋企放低啲嘢, 跟住就去個salon剪頭髮.. 本以為剪個靚仔頭開開心心去上海啦, 點知個髮型師無啦啦建議我剪個型爆發行, 喺好短好短嗰種.. 初時都有點猶疑, 但係佢話我個頭可以剪呢個髮型, 而且剪咗塊面睇起嚟會長啲.. 嘩, 就呢一句塊面睇起嚟會長啲, 我就話好啦即管試吓啦.. 結果剃刀殊一聲落去, 冇得回頭喇.. 我呢個史上史上最醜髮型就此誕生喇, 結果塊面睇起嚟一啲都冇長到, 反而大咗圓咗一個碼, 足足一個飯碟咁大.. 好傷心好激心啊!! 返到屋企, 未入門就已經畀屋企笑到面黃.. 唉, 親愛的多年髮型師朋友, 你今日真係好介紹喇.. 我未來幾個月要點樣見人啊??

5 comments:

  1. 哈哈, 其实越看越顺眼,不过你要Make sure that在短期内不要穿白色的衣户, 因为会很徊, 明白吗? 哈哈

    ReplyDelete
  2. 好的~~ 其實我也察覺到啦, 我穿白色衣胡再加上忘記擺3/7臉和2/3側面, 看起來是灰常的回囉.. 所以明白為甚麼你一路來都是穿黑色衣胡, 哈哈..

    ReplyDelete
  3. 我粉你的车! 哈哈。我哪有常常穿黑色的衣户?

    ReplyDelete
  4. :D SH like purple lah! and ah tee, your hair style i seriously think is cool loh

    ReplyDelete
  5. SH: 哈哈, 對對對, 你超級喜歡紫色.. 不過你穿黑色衣胡穿得餛好看呀~~

    JC: 灰常感謝你對我的髮型有這麼獨特的見解, 嘩哈哈哈..

    ReplyDelete