設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

29.05.2007 | 京滬遊... 之後

一個悠長嘅上海/北京旅程之後, 返回現實生活後第一件要做嘅事, 就係為上個禮拜五唔見咗銀包善後喇.. 因為今日都係繼續放假, 所以一定要喺今日搞掂晒身份證, 駕駛執照, 信用卡, 銀行提款卡報失同補領事宜..

雖然係唔駛返工, 但係都唔可以太晏起身, 因為要補領全部嘢確實係好嘥時間.. 所以九點半就出門, 第一件事直產公民登記局補領身份證.. 一入到去見到裡邊坐滿人喺度等候, 拎籌時候仲要輪70幾個先至到我, 平時啲公務員嘅辦事效率同工作態度都已經令我提心吊膽, 今日咁多人會唔會有機會輪到我架?? 突然醒起, 最近係學校假期, 所以特別多父母帶滿12歲嘅小朋友嚟出身份證..

等咗足足兩個小時, 終於輪到我喇, 結果兩個小時嘅等待只係為咗短短十分鐘嘅過程.. 有咗個臨時身分證, 求祈食咗個晏之後, 就即刻趕下一場飛奔兩間唔同銀行, 襯未閂門前去補領信用卡同提款卡.. OK啦, 都尚算順利, 一個小時之內搞掂..

之後就係最後一站陸路交通局, 又係另一個服務令我聞之喪膽嘅地方.. 去到首先迷失咗一陣到底應該要去邊一個部門, 不過好彩"一擊即中", 而且服務之效率同質數令我大跌眼鏡, 張表格爭啲未填晒就輪到我喇, 而且個counter都好有禮貌有求必應, 仲幫埋我renew個駕駛執照添噃.. 非常之好, 前後都唔到15分鐘就搞掂, 比我想象中好一千倍..

今日就係成日頻頻扑扑四週圍飛奔搞補領喇.. 所以話銀包唔見, 錢冇咗事小, 啲證件唔見就大件事喇, 因為善後的確好累人.. 所以從今以後, 我要學識將錢同證件分開放喇..

2 comments:

  1. oh i totally understand those troubles... but i guess it can't be avoided... hmm sorry about your misfortune in shanghai lah... 为你的旅程画下了感叹号 :) but... i am glad it didnt really ruin your remaining stay here loh...

    ReplyDelete
  2. did not any ruined my holiday.. i still continued to enjoy my holiday after the police report, remember?? it's been a fact, and there is noting much i could do, so why not just enjoy rather than crying over it?? hahaha..

    ReplyDelete