設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

14.05.2007 | 燙衫之王

頭先同幾個同事一齊食晏, 傾到其中一個同事最近請咗個印佣幫手佢打理家務兼凑女.. 咁另外一個同事就話, 印佣至叻就係燙衫, 好似每個都受過專業燙衫訓練咁.. 我就覺得好搞笑喇, 佢哋過嚟之前係一定會需要受過訓練, 但係個訓練應該係要好全面嘅嘛, 我就覺得會特別著重於燙衫呢一方面噃.. 點都好, 聽佢話佢個一見生褓人就喊嘅囡囡對個印佣好冇驚怕, 都戥佢先鬆口氣..

講起燙衫, 其實都不得不讚吓自己.. 我其實係由F4開始就自己燙校服喇, 跟住以後自己啲衫都係自己落手落腳燙架.. 十幾年累積落嚟嘅經驗, 依家件件返工恤衫都畀我燙到直一直, 對於我嚟講簡直就係毫無難度啦.. 雖然堪稱得上係屋企嘅燙衫之王, 但係並唔代表我唔抗拒燙衫噃.. 其實我有個習慣就係一次過會燙好一個禮拜要著嘅衫, 一勞永逸費事每朝起身都要趕住燙衫, 我呈願禮拜天花多點時間, 咁每朝都可以瞓多兩個字啦.. 所以至怕禮拜日要燙衫, 因為成個鐘對住啲衫同燙斗係超熱架, 每次都係大汗滴細汗周身濕透, 勁搞笑.. 喺度話個tips你知, 想燙衫唔覺熱就最好喺朝早瞓醒後燙喇, 因為朝早個體溫經過一覺之後係會稍微降低架..

後記: 記住, 一個識得幫自己燙直件衫嘅男人, 會係個好男人.. 哈哈!!

3 comments:

  1. hahaha... i never will be a good man... as i never seems to learn how to iron clothes

    ReplyDelete
  2. hahaha.. i have been a good man for more than 10 years laaa.. it's never too late to learn though..

    ReplyDelete
  3. 我這樣大個仔都未燙過衫…因為家人無這個習慣!

    ReplyDelete