設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

22.04.2007 | 三衰後必有六旺

今日飛吉隆坡執行我為期六個月嘅任務.. 本來諗住預鬆啲時間早啲出門, 所以就喺班機起飛時間前三個小時出門.. 嚟到中環市區預辦登機, 出示我所有證件畀個地勤人員, 兼且擺埋兩件寄艙行李上架, 點知佢搞吓搞吓都係拗晒頭話「先生, 我哋系統顯示你冇做到booking噃」..

嚇?? 我當時真係晴天霹靂, 個agent明明已經話係confirm咗個booking點解會冇架?? 係唔係搞錯啊, check多次都係咁..冇辦法, 始終個系統冇記錄, 班機又full晒, 就算係潑婦罵街都無補於事, 唯有將我擺入standby list, 希望到時好彩嘅話可以上到機.. 但係真係好興架當時, 點解明明book咗又話冇啊?? 結果將兩件行李拖返落嚟, 輪輪儘儘咁過去機場, 喺機場等咗足足兩個小時..

終於等到個地勤人員嗌候補幾位, 又要同幾個輪候乘客爭先恐後搶位, 派得位嚟check埋in都已經係登機時間final call.. 結果又要過關又要過security check, 最後真係好狼狽咁於機場狂奔直往閘口.. 不過好彩班機多人, 啲人都仲係排緊隊登機, 總算趕得住.. 本以為終於上咗機, 鬆一口氣啦.. 結果不幸事情繼續發生, 因為有個乘客未能及時上機, 結果要將佢嘅行李由機艙抽出.. 之後又要重新等後起飛, 結果搞吓搞吓delay咗成個鐘後先至起飛.. 喺個機位度真係屈得頗辛苦架..

今次去吉隆坡真係出師不利, 頭頭碰著黑.. 之不過可能係咁, 原本超重嘅行李因為個地勤人員要幫我儘快搞掂check-in畀我有足夠時間去閘口上機, 所以就只眼開只眼閉由得我, 幫我慳返唔少超重罰款.. 反正都安全到步, 三衰後必有六旺, 就當係扯平啦, 哈哈..

No comments:

Post a Comment