設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

25.01.2010 | 阿彌陀佛

聲明: 今日呢篇貼帶有年幼者不宜閱覽成份, 未滿18歲者請勿繼續閱覽..


DISCLAIMER: today's post contains materials not suitable for juniors,
do not continue if you are below 18 years of age..

Rate this post:

86 comments:

  1. Something's wrong with these people.

    Contrary to what these people may think (fashionable or whatever), it is very unsightly and very bad dress sense! People should treat themselves with dignity and dress properly.

    ReplyDelete
  2. hahahahaah i got splitting headache after looking at it

    ReplyDelete
  3. I assume you're a straight man. But there may be many women or guy men who like to see this, no?

    ReplyDelete
  4. Hahahaha, the drawing is damn funny^^

    ReplyDelete
  5. the world of superman is coming.. :P

    ReplyDelete
  6. You actually captured the scene! LOL.

    ReplyDelete
  7. 啋啋啋,大吉大利,真喺冤孽囖。

    我反而覺得,不如唔好著内褲仲好啲...

    ReplyDelete
  8. HAHAHAHAHAHA MAN your picture made me laugh!!! and certainly cheer up the blue Monday a lot! thanks mate!

    ReplyDelete
  9. 我在印尼见过更夸张的,女生的整个裤子都好像快掉下来了,而她还好像没事的,摇摇摆摆地走

    ReplyDelete
  10. 这个夸张, 有的露出半个股沟呢.

    ReplyDelete
  11. You so bad one can you lower down to 17 two more weeks to go I'm 18. What's going on have to come back and check this out after CNY?.

    ReplyDelete
  12. Showing off the butt crack is another big no no.

    ReplyDelete
  13. hahaaa... i tot what is t-back :P sorry im very suaku de, and certainly not a pervert.
    well at least he helped u to cut down ur diet :P

    ReplyDelete
  14. 好彩係条蓝底,篤眼程度减半,如果係条三叉红底,你迷要即场攞出个八卦镜邪番佢,费事累你行衰运!!哈哈!话是话,男人老狗著条t-back大庭廣眾露底,对普罗大众如我哋嚟讲,的而且确有失斯文,但係人家可能觉得条老底洗咗好多鐳买架,唔打出半个pet-pet嚟,边到有人知佢条t-back有几矜贵喎!家阵唔係事必要你睇,如果咁衰时运低俾你睇到,你迷啐三声,再攞椂柚叶洗眼囉,再唔掂嘅话,搵三姑帮你镇惊!!哈哈!!

    ReplyDelete
  15. Muhahahhaha! Like that also let u capture dou...geng ar~ Kekeke...If Tom Cruise wearing that, my saliva will drip out lo :P

    ReplyDelete
  16. Why you are so awared with these kinda stuff huh? hahaha

    ReplyDelete
  17. 唔系喔,我觉得是不幸中之不幸,呢种t-back好搞笑咯,如果幼D好似带咁细,你话喇,好咪好诱惑咧?如果20寸小蛮腰,加个腰部若隐若现既纹身。。。

    ReplyDelete
  18. Mei Teng:
    haha, i have no idea what's in his mind, whether he did it for a purpose or just didn't realised.. anyway, if that is his preference and style of dressing, i do respect him.. but for me, i'll never do that!! :D hmmm, luckily he just didn't show off his crack, but with the material of his t-back, it's not much difference with showing it off.. hahaha!!

    manglish:
    oh i am sorry for that!! did you also puke?? hahahaha~~ :D

    夢想烏托邦:
    我不知道囉, 不過就算是流行, 也要看適合不適合自己嘛, 對沒有?? :p

    ReplyDelete
  19. khengsiong:
    err, be it straight or gay, man or women, young or old.. i think this is just something not very right, agree?? or perhaps he thinks this is vogue and stylis~~ :p

    Kelvin:
    hey, this is not a drawing, it's a real photo, though i took it secretly under the table.. hahaha!!

    追梦者:
    errr, no woh, superman is in red color and not blue color.. :D

    ReplyDelete
  20. C'est la vie:
    haha, yes!! i actually didn't intend to do that, but my friend suggested me to capture and blog about it, hahaha!!

    海市蜃樓:
    咪就係囉, 真係該煨囉!! 哈哈, 可能你講得啱, 唔著可能真係好過著囉.. :D

    傑士:
    oooopsss, did you just mention the color blue?? is the color the same as the one on his t-back?? hahahahahaha~~ :D

    ReplyDelete
  21. Wois:
    嘩, 印尼可以那麼開放的咩?? 不會給人檢舉嗎?? 不過我是認為女生還好喇, 男生這樣做我就覺得有點"核突"囉.. :p

    单身汉:
    幸好他們沒有露股溝, 不過因為穿t-back的關係, 兩片月亮都半個露出啦.. :p

    Bananazക:
    haha, are you sure you are only 17+ not yet 18?? hmmm, well, then maybe you wait till after CNY before you can read this blog, hahaha!! you are such a good boy~~

    ReplyDelete
  22. the happy go lucky one:
    huh?? you kidding or cheating?? you don't know what a t-back is?? or you never wear any underwear?? hahaha.. yah, not only me but also my friend can't finish our bowls of noodles.. he must pay me back for the remain!!! :p

    edward:
    係囉, 所以我話不幸中的大幸, 係藍色唔係豹紋和紅色囉!! 哈哈.. 咁我又唔會拎塊鏡邪返佢嘅又, 我百無禁忌鴻福齊天架嘛!! 其實就算我著住件幾百蚊一條老底, 我都唔會咁露法囉, 實在係一啲都唔高明, 要露都要露得好睇, 露得養眼嘛係咪?? 而且當時餐廳坐滿男女老少, 肯定有其他人睇到架, 實在係有失大體囉..

    L²:
    choi?? i thot you like to do this?? haha~~ :D

    ReplyDelete
  23. uLi.佑莉:
    actually i didn't intend to capture geh, but my friend suggested me to capture and blog about it.. haha, so i did it secretly under the table lor.. hmmm, don't be silly lah, Tom Cruise got taste one ok, how would he do such things leh?? :D

    SoNNy~!!:
    aiyoh, you dunno that t-back is so sharp and shocking right in front of us.. i'm sure 20m away also you can see it lor..

    Rebecca Kheng:
    嘩, 一個麻甩佬咁樣著你都話好誘惑?? 唔係20吋黃蜂腰, 係30吋熊腰喎, 你有冇搞錯啊?? 哦, 原來你鐘意咁嚟色誘你老公嘅, 呵呵~~ :p

    ReplyDelete
  24. Wow appetizer for your meal! lolz
    This guy is a arsehole (pun intended) lolz

    ReplyDelete
  25. Yikes! Look so ugly to me! Poor dress sense!

    ReplyDelete
  26. It's not even 1% sexy, but 101% disgusting!

    ReplyDelete
  27. Haha! Could not finish your bowl of noodle? Well, I would definitely lose my apetite if I have to eat while facing that!

    ReplyDelete
  28. wooo..speechless.. how a man can wear T-back underwear... I will hv the urge to pull it and lastik back.. speechless

    ReplyDelete
  29. Wow bro. How you do it? I mean how you censor it? Adding the button and all that? Super damn "cun" lar.

    ReplyDelete
  30. Maybe he/she didn't purposely flaunt his/her underwear? Perhaps he/she has grown skinnier? :p

    ReplyDelete
  31. Yah it's disgooooosting.......GOSH.... this is definately obvious cos his clothes and pants in dark color and his internal one is so sharp...... hahaha..., he is ah beng type of people, think just blindly follow the fashion wrongly.

    ReplyDelete
  32. 大佬, 睇到张相后我忽然间好想食椂柚, 可唔可以大大力咬一啖啊?

    ReplyDelete
  33. 哈哈,真係冇諗到行混四分之一个地球嘅SK见到咁嘅场面都会念阿彌陀佛!睇嚟佛祖都冇眼睇囉!哈哈!

    ReplyDelete
  34. 哈哈。。不管男/女性都应该注意下自己@形象~让人拍到照片会很难看哦

    ReplyDelete
  35. hahahaahhahhhahahhaaa!!!!!!!

    Maybe he didn't realise he was showing off, leh...

    Why you must go find a table behind him la.. LOL! Funny post, SK.

    ReplyDelete
  36. Gratitude:
    yeah indeed, an appetiser so "stuffy" until we could not even finish our noodles.. :p

    foongpc:
    wow, i like that!! not even 1% sexy but definitely 101% disgusting!! hahaha.. well, actually it's also hilarious at the meantime disgusting, really speechless when you saw that!!

    Ghostly Nana:
    hahaha, he just love that t-back on his butt, his choice and there's nothing we can do right?? lastik!! cool, now you have make my urge to do that arised!!

    ReplyDelete
  37. Tekkaus:
    haha, just require some HTML programming to hide and show the sections, then you can have that loh.. ok, don't have to say he/she, i can tell you, that was a HE!! and i guess he purposely did that, so not vogue at all, hahaha..

    Jovi:
    i think he purposely wear that striking color t-back, so that it will somehow "shine out" when he's showing off that!! OMG, please keep that at home and entertain yourself is enough~~

    Chris:
    嘩, 細佬, 原來你鐘意啊?? 竟然可以挑引你食慾?? 該猥囉咁肉酸~~ :p

    ReplyDelete
  38. edward:
    哈哈, 我唔係身經百戰, 有啲嘢真係點中死穴架嘛.. 話時話, 行勻咁多地方, 都係頭一次見咋!! 原來KL咁開放架喎, 死未?? :D

    Shell (貝殼):
    哈哈, 讓人拍到照片, 還要放在blog大肆評論一番, 這才叫人要更加的小心.. :D

    HappySurfer:
    i think most probably he did that on a purpose rather than not realising it.. well, we came in first then he and his friends came in later sitting right to the table next to us.. if i knew he's showing off there, i won't choose to sit there :p

    ReplyDelete
  39. cool cool cool~~
    how u do this one?!!COOL!!!

    ReplyDelete
  40. you should take photo of his face as well, so that next time we see him appear in the restaurant, we all don't go in! :P

    ReplyDelete
  41. nowadays youngsters like to purposely show off their underpants.

    ReplyDelete
  42. 嗯,吃飯的時候看到這個
    我真地會吃不下了

    那天我也無意看到男人的股溝,好呃哦

    ReplyDelete
  43. 屁股好像很弹手的哦。。。
    哈哈哈
    看来辛苦你了
    。。

    ReplyDelete
  44. 内裤穿在里头喜欢怎样穿是他的事,只有不特意露点就好了啦。大家那么紧张该什么?

    ReplyDelete
  45. Oh la la..striking blue somemore. Maybe can use this photo to promote our country.
    Speaking of t-back, that day when I was driving; I saw an Indon lady cycling with a low waist pants revealing her black t-back. Guess people nowadays are becoming sexier. Vogue gonna be outdated...poor Danny.

    ReplyDelete
  46. OMG!!!! 男人来咔??? hahahahahaha!!
    Unbelievable !!

    ReplyDelete
  47. 还好他不是穿一条线的那种,不然你会马上不吃走人!这种情景只会令我想到他是不是gay的???
    再如果他转过来的样子,像麻叻佬这样你会全吐出来!!!

    ReplyDelete
  48. i beg to differ. it's sexy wat. gay kan? :P

    ReplyDelete
  49. 大佬, 你唔觉得旧红烧猪腩好惹火咩? :p

    ReplyDelete
  50. 真的很恐怖哦!!
    walao~~

    ReplyDelete
  51. uhuh, very unsightly indeed!

    ReplyDelete
  52. haha, showing off under wear not a crime :-)

    ReplyDelete
  53. Donna:
    huh?? cool?? do what woh??

    Teddy Beh:
    err, no lah, i have no rights to do that and i don't want to do that also.. i already feel bad to blog about him, so just be reserved a bit at least save some "dignity" for him!! haha :D

    wenn:
    haha, maybe i should say the youngsters now like to wear supersize baggy pants.. the pants is levelled at just above their private parts..

    ReplyDelete
  54. venus:
    哎唷, 那你的情況更糟糕了, 我的至少有東西遮住.. 整個股溝在你面前, 那麼那男的好看嗎?? 如果是帥哥還可以吧?? 哈哈!!

    Emo-Happiness:
    哈哈, 你怎麼知道很彈手?? 很想去抓一把吧?? 小心人家告你非禮哦~~ :p

    古克石屋:
    內褲怎麼穿在裡頭當然是他的事囉, 不過不要露出來, 還要把肉肉也公諸於世的.. 可能你比較開放沒所謂吧?? :)

    ReplyDelete
  55. KY:
    haha, promote what woh?? what can this striking t-back promote about?? haha.. wow, that Indon lady so open minded huh, did you take photo of that?? haha.. hmmm, maybe Danny is outdated already, we must suggest him to wear like this one day.. and must wear a leopard skin print g-string somemore!! :D

    雪芬:
    就是大剌剌男人一個囉, 你說恐怖沒有?? 哈哈哈哈~~ :D

    Chris Chia:
    哎唷, t-back我已經受不了了, 你還要講g-string?? 他是不是gay, 我不知道啦, 不過gay不gay也好, 都不要這樣露法嘛.. 而且他不是帥哥囉, 如果是帥哥猛男還情有可原啦.. :p

    ReplyDelete
  56. Medie007:
    ooh, you like that?? ok, maybe we can buy you a t-back for your birthday then.. or you want a g-string instead?? :D

    Chris:
    細佬原來你真係鐘意肉肉的感覺嘅!! 哈哈, 好, 大佬終於都知你口味喇~~ 我都有好靚猪腩喎, 你啱冇?? :p

    kc:
    哈哈, 看了有沒有發惡夢?? :D

    ReplyDelete
  57. Ayie:
    haha, yes indeed!! ooopss, hope you will wash it off your brain soon, don't let your baby see that!! :p

    kenwooi:
    hahaha, and i bet he must be a great fans of Lady Gaga!! ro-ro-ah-ah-ah, roman-ro-man-man, ga-ga-ooh-la-la~~ :D

    saucer:
    of course it's not a crime under the law, but just too unbearable to me, yeah, i am outdated and old fashioned.. :)

    ReplyDelete
  58. Totally agree on banning all the guys from showing their underpants in public. But ladies are welcomed to do so, haha! BTW, no one can argue with me that lady's underwear are more artistic and beautiful, fashionable than we men!

    ReplyDelete
  59. 哈哈.. 大佬,你旧靓猪腩梗系要留番俾某人享用啦.. 细佬睇嚟都系无福消受囉.

    ReplyDelete
  60. OH MY!!! It took me a while to figure out what that bright blue thing was! LOL And to know it's from a guy... ewww..

    ReplyDelete
  61. this is good matter!

    i save your post as well... but at home i found out ... 2 push button... mmm

    nothing 18X la... just make me exciting only :P

    how to make this... you really IT genius la

    ReplyDelete
  62. Shingo T:
    haha, too bad you should have read this before going for lunch!! :p

    jam:
    errr, i think boxers or brief are acceptable but not t-back or g-string.. and if showing off, then need to show prettier and more artistic ones, not those worn and torn ok?? haha.. well, i have not fetish over lady's panties, i still prefer men's!! hahaha~~ :p

    vialentino:
    hahaha!! ooops, i didn't cuci my mata that day leh!! gosh~~

    ReplyDelete
  63. Chris:
    唔駛靚, 我有好多, 一個人享受唔晒, 嚟嚟嚟, 一世人兩兄弟, 大佬冇理由唔關照你嘅!! 哈哈~~ :p

    iamthewitch:
    OM MY!! you are really that innocent?? haha, or my photo is not clear and obvious enough?? maybe it's because on a guy's butt and you're not used to it?? keke~~ :D

    CH Voon:
    haha, i just want to make everyone more excited about it mah.. also better play safe so that my blog won't be blocked or kena ISA~~ nothing tough, i am in IT line mah, just need to do some simple programming to hide/show the different sections only.. :)

    ReplyDelete
  64. ==!!
    是我的话,
    我会换个地方吃~

    ReplyDelete
  65. the HTML thing is cool la..
    not the blue undie cool la...
    =_____="

    ReplyDelete
  66. 條低橫。。。。十分印度色。。。。我個人偏愛藍色嘅。。。而架。。。。想到都要嘔。。

    ReplyDelete
  67. LAURENCE:
    哈哈, 我其實不覺得恐怖, 反而當成笑話來看囉.. 吃東西的時候又有娛樂, 還不錯啦, 哈哈哈哈!!

    Donna:
    orh, hahaha!! i thot you like that striking blue t-back.. hehe!! just need some simple HTML programming to hide and show the different sections only..

    Anonymous:
    哈哈, 竟然侮辱咗你至鐘愛嘅藍色?? 該當何罪!! 一於咒佢啦, 哈哈!! :p

    ReplyDelete
  68. you are great la...

    IT professional!

    teach me... then i can hide my naked as well hahahaha

    ReplyDelete
  69. oh my god, this is just so unsightly to me!! what kind of fashion sense is that?? gosh.. -_-"

    ReplyDelete
  70. CH Voon:
    no lah, i am just small potato only.. aiyah, how to teach you leh?? need to do some HTML programming, but then i cannot type them down here because the comments not allowed those HTML elements here woh..

    victor:
    haha, yes, indeed very unsightly and almost wanted to puke~~ hahaha!!! :p

    Anthony:
    哈哈, 對!! 的確好势力啊~~ :D

    ReplyDelete
  71. hehe.. I remember boys in school wear almost like that. haha.. but they are boys so use your imagination

    ReplyDelete
  72. T.H:
    hmmm, are you trying to say those schoolboys wearing white pants?? haha, i think i got you, because my uniform in high school was white too!!! kekeke :p

    ReplyDelete
  73. oh not like that.. the school pants in green colour but boys in school wear their underwear way off the waist line.. so you can still see them. lol

    ReplyDelete
  74. white pants only prefet wearing them

    ReplyDelete
  75. T.H:
    haha, i'm a bit confused.. the boys wearing the underwear way off their waist line?? haha, of maybe they are actually wearing low waist school pants?? hehe.. my school uniform is all white, i'm from the chinese independent school, so the white pants is somehow quite revealing if you are not wearing white underwear.. hahahaha!! :D

    ReplyDelete
  76. haha.. the school is government one.. well they wear it above the waist line.. lol.

    ReplyDelete
  77. 哇!正啊!日日对住距佢,唔使食饭,当减肥囖!

    ReplyDelete
  78. T.H:
    haha, the normal army green pants right?? hmmm, maybe they are going for low waist pants, but couldn't get any low waist underpants?? :p

    慧沁 Wai Sum:
    唔好啦, 咁樣減肥法好唔健康喎!! 而且我怕到時日日見到我會有精神分裂症添架!! :D

    ReplyDelete
  79. That is ugly! I hope I do not get to see this or else I would puke out all my breakfast!

    ReplyDelete