設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

17.06.2010 | 生日快樂

每年呢一日我都會喺度大事渲染呢個大日子架喇.. 知唔知點解我將我呢個blog叫做[SK/0617]吖?? 咪就係咁簡單囉, 哈哈~~
過往歷年嘅今日: [2006] [2007] [2008] [2009]

on this day every year, i'll certainly shout out loud in my blog without failure.. and now you know why i name my blog [SK/0617]?? it's just that simple, hahaaha~~
previous years in history: [2006] [2007] [2008] [2009]
Rate this post:

95 comments:

  1. ohhhh today ur birthday ohhh~~ HAPPY BIRTHDAY~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ how old chor? hahahhha

    ReplyDelete
  2. happy birthday... u r so high profile :p

    ReplyDelete
  3. 生日快乐阿!!!
    打算怎样庆祝呢? XD

    ReplyDelete
  4. 生日快乐!!!!:D 几年的回忆 ... 有什么感言要发表吗?:)

    ReplyDelete
  5. happy birthday la...
    wah.. get older wor.... got anything worth celebrate meh? XD

    ReplyDelete
  6. ever since i was 18, i never like my birthday already.. Zzz
    but still like to receive present la.. ahahahahhah..

    ReplyDelete
  7. 生日快乐!

    乜你一早起身就沐浴更衣,烧香禀报祖先,谢天谢地,平平安安,又大个咗一岁?

    回顾呢几年,有乜肺腑之言想同大家讲下吖?

    有乜生日愿望?

    祝你越blog越精彩!!

    永远支持你!努力!加油!

    ReplyDelete
  8. Oh yes...you've reminded us. Happy Birthday! How old? :)

    ReplyDelete
  9. Wow...you are so old already? :p

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday SK :) You are a year wiser ^^

    ReplyDelete
  11. Many Happy Returns of the Day. May all your wishes come true. Cheers!

    ReplyDelete
  12. 你添了新歲,部落格的背景也換上新衣。
    恭喜你福壽輿天齊, 慶賀你生辰快樂。
    萬人迷, 生日快樂!

    ReplyDelete
  13. [SK] wowie congratz for the number of CHEERS has rocketed sky high as years go by :
    '06~5
    '07~7
    '08~15
    '09~89
    2 jilo 1 jilo ~ xxx?

    Cheers!

    ReplyDelete
  14. ahh. no wonder saw lots ppl wished u in fb ytd! n this morning saw its ur bday today! =D mind to share ur age with us?? *wink wink*

    ReplyDelete
  15. HAVE A BLESSED AND of course BLAST ONE!! =D

    ReplyDelete
  16. 生日快乐。。。祝你越来越型!

    ReplyDelete
  17. 祝我们生日快乐!!!:)

    ReplyDelete
  18. Happy Birthday。祝你每一個夢想都會成真。

    ReplyDelete
  19. Happy birthday, [SK]. Wish you be able to give out angpow on Chinese New Year soon.

    ReplyDelete
  20. congratulations .. for getting another year wiser :)

    ReplyDelete
  21. 祝你生日快乐。。。还有美梦成真!

    ReplyDelete
  22. *年年有今日 歲歲有今朝*

    *Nin nin yau kum yet, shuey shuey yak kung chew* - Cantonese ~;) haha..

    ReplyDelete
  23. how u celebrate your big day? watch foot ball with friends?

    ReplyDelete
  24. go to karaoke with friends and post a celebration next day!

    ReplyDelete
  25. celebrate with girl friend? or wife?

    ReplyDelete
  26. not birthday cake here?

    one year older... what is your birthday wishes?

    ReplyDelete
  27. this year birthday... comments must more than 89 right :P

    ReplyDelete
  28. 哈哈!我一开始就发现到你那个‘0617’了,
    因此,今天是特地来祝贺你的!
    果然是你的生日哦!
    百分百的双子座男孩,
    祝你 生日快乐!人生更精彩! ^O^

    ReplyDelete
  29. i know, you wish not letting us spend money for present, so i'm just gonna give you a wish and a wish only, happy birthday...

    ReplyDelete
  30. Happy Birthday to u~~~
    Wish u all the best and all the dream come true!!! ^_^
    去那里庆祝??

    ReplyDelete
  31. haven't leave any comment for quite sometimes.. special day.. got to do some special thing.. here m i again.. Happy birthday.. kawan!.. wish u all the best and have a great time...

    ReplyDelete
  32. 话咁快有一年啦!今年收到咩礼物啊?讲时讲6.17呢日mrs koh最辛苦,好好慰劳妈妈喇!

    ReplyDelete
  33. OOHh it's your birthday! Happy Birthday SK!! :)

    ReplyDelete
  34. 朋友,生日快乐!
    祝你年年都有如你全新嘅模版咁,水到渠成,如鱼得水,风生水起。。。

    ReplyDelete
  35. Ohh...I just came in time. Have been missing from the blog lately. Happy B'day to you!!! Enjoy every moments.

    ReplyDelete
  36. Happy birthday!!!
    May all ur dreams come true^^

    ReplyDelete
  37. Happy Birthday SK~!!!! U're Gemini too~~!! =D

    ReplyDelete
  38. **生日快乐**
    愿你事事顺意.. 开心没烦恼~^^

    ReplyDelete
  39. Happy birthday SK!

    As obvious it might be to some, I never knew why you your blog has the numbers 0617 till now.

    ReplyDelete
  40. Happy Birthday, Your Blog is nice and tidy, and funny...=)

    ReplyDelete
  41. Happy Birthday! 再接再勵!

    ReplyDelete
  42. 生日快乐。。。快点给红包!!!

    ReplyDelete
  43. Happy Birthday [SK0617] and may you paint the whole town red and have a blast..cheers

    ReplyDelete
  44. Happy Birthday SK0617, wah 0617 can come out first prize 4D toto lorrr....

    ReplyDelete
  45. happy belated birthday, wish ur celebration of birthday continues everyday with lots happiness, joy and health :)

    ReplyDelete
  46. 几有你心,咁耐冇嚟, 一嚟就祝你生日快乐 (虽然迟咗一日!)。都係我最好哩?

    ReplyDelete
  47. Happy birthday, one day late...:D

    ReplyDelete
  48. happy belated birthday ya...迟来的祝福。。年年有今日,岁岁有今朝。。。

    ReplyDelete
  49. happy birthday!!!

    cheers to you sk!

    happy weekend!

    ReplyDelete
  50. ooopss!! i am 3 days late, but still happy belated birthday.. hope you had a great one!! :)

    ReplyDelete
  51. 超級遲來嘅祝福,生日快樂。

    ReplyDelete
  52. manglish:
    yeah, of course my birthday then onl yi posted this mah.. errr, how old ah?? few years younger than you lor, hahaha~~ :p

    Wois:
    thanks!! hehe, every year also like that one lah.. high profile become expected so now low profile lor.. :D

    ReplyDelete
  53. 安东尼:
    謝謝!! 老了, 都沒有打算怎樣慶祝生日的啦, 不像你們年輕人那麼節目豐富哦~~ :p

    Kai and Baobei:
    哈哈, 謝謝囉.. 是很多很多年啦, 沒有甚麼感言啊, 生日罷了嘛, 也不是一天這樣過~~ :p

    ReplyDelete
  54. Donna:
    yalor, birthday mai birthday lor, just another day only lor right?? as grown older, really don't go celebrate one lah.. errr, i still like to receive present geh, but then no present for me this year woh.. except the one i bought for myself lah, hahahaha :D

    edward:
    哈哈, 多謝晒先!! 唔一定要咁早起身先可以post架嘛, 而家有scheduled post好方便架嘛, 你唔知咩?? 肺腑之言?? 嘩, 冇囉, 呢幾年來生日咪又係咁過, 都係一日啫, 我冇咩特別感觸架喎.. 生日願望?? 年年都係一樣啦: 心想事成!! 哈哈..

    ReplyDelete
  55. khengsiong:
    thank you very much!! :)

    Mei Teng:
    hahaha, yes, i will be doing this every year.. so remember to come over and wish me happy birthda.. hmmm, how old?? or should you ask me how young instead?? kekeke :D

    ReplyDelete
  56. Tekkaus:
    errr, not very old lah.. just a few years older than you lah.. haha!! :D

    uLi.佑莉:
    thank you jiran.. one year wiser, do you mean i am one year older also?? haha~~ :D

    ReplyDelete
  57. Bananazஇ:
    thank you very much for that.. yeah, every year my birthday wish would be the same: 心想事成[xīn xiǎ ng shì chéng], hahaha!!

    单身汉:
    呵呵, 謝謝你的祝賀.. 對啊, 趁生日就連這個blog也換一換新裝來慶祝一下吧.. 萬人迷?? 哪有?? 恐怕萬年之後都還不是啦.. :D

    ReplyDelete
  58. Bananazஇ:
    thanks again for the birthday wish.. hmmm, 2010 comments is not as much as 2009 woh.. oh no, starting to decrease already, sad sad!! but thanks for dedicating that video clip for me, so sweet of you~~ :)

    Caroline Ng May Ling:
    hehe, thanks for your wish, both in the blog and in FB lah.. hmmm, i am a lot older than you lah, that's why you can call me Uncle SK already, hahaha!!

    ReplyDelete
  59. imyuyu:
    謝謝.. 不用越來越有型喇, 我只要不要越來越肥就好了, 祝我減肥成功啦, 哈哈!! :D

    Alan C.:
    哈哈, 對!! 祝我們生日快樂, 心想事成, 想甚麼得甚麼!! :D

    ReplyDelete
  60. 夢想烏托邦:
    謝謝你你祝賀, 你怎麼知道我每年的生日願望都是希望夢想成真的?? :p

    Ghosty Nana:
    hahaha, thank you but i think i still want to get angpow instead of giving away angpows woh.. maybe your turn first?? hehehe~~ :p

    ReplyDelete
  61. Danny:
    thanks for your wishing comments and sms woh.. you are the 1st for sms me, cool!! hmmm, getting wiser = getting older?? :D

    保佑我:
    感謝感謝.. 我真的希望心想事成, 美夢成真的, 好像有點貪心哦?? :p

    ReplyDelete
  62. Bananazஇ:
    多謝多謝, 你真係有我心架喇, 祝完又祝.. 中英粵語全部齊全喎, 仲有冇其他語言咁呢?? 呵呵~~ :)

    CH Voon:
    hey thanks for the birthday greetings.. errr, didn't really celebrate lah, so old already don't like all those already lah, hahaha!! errr, got birthday cake lah, but not like those big big one with lots of candles lah, because not enough space to put that many candle lor, haha!! my birthday wish ah, very simple one, every year also "all wishes come true" lor, haha!! aiyah, die lor, this year the comments didn't reach 89 woh, how ah?? means i'm not popular anymore~~~ :(

    ReplyDelete
  63. Ashley:
    哈哈, 你也很細心哦, 竟然給你知道我生日是0617, 其實知道我是雙子座之後, 可以更加的肯定吧?? 謝謝你的生日祝賀, 不過我沒有怎麼去慶祝喇, 不像你的那麼多姿多彩哦~~ :)

    justin.net:
    haha, thanks for the wish.. but if you don't mind buying me a birthday present, i wouldn't mind to receive that also lah.. hehehehe :D

    ReplyDelete
  64. Chris Chia:
    thank you very much for the birthday wish, yeah i like that all dreams come true, haha!! 沒有怎麼慶祝啊, 只是和朋友吃餐飯罷了..

    Dreamer:
    haha, yalor, has it been a year that you didn't come and comment?? nvm lah, at least you come here once every year to wish me happy birthday will be sufficient, hahaha!! thanks anyway for remembering my birthday~~ :)

    ReplyDelete
  65. Rebecca Kheng:
    係啊, 話咁快又老多一歲囉.. 今年好平淡喎, 冇收禮物淨係同朋友食餐飯囉.. 咪住, 自己買畀自己嘅, 算唔算係禮物啊?? :p

    iamthewitch:
    yeah, 0617 mah, it was my birthday.. thank you very much, witch!!

    ReplyDelete
  66. 路人㊣:
    哈哈, 謝謝!! 其實換新裝沒有想過那些水到渠成/ 如鱼得水/ 風生水起喇, 只是覺得這個image簡單又好看罷了.. 不過你這麼一講, 就承你貴言啦~~ :p

    mNhL:
    oh, finally you are back to the blogsphere.. and back at the right timing to wish me happy birthday huh?? how great, thanks a lot!! :)

    ReplyDelete
  67. Kelvin:
    thanks Kelvin, and yeah, i like that birthday wish.. kind of greedy to have all dreams come true huh?? haha~~ :p

    -KeO-:
    hey thanks for the birthday greetings.. yeah, we are both gemini~~ :)

    Medie007:
    thanks for that Bong.. :)

    ReplyDelete
  68. nons:
    謝謝你的到訪還有生日祝賀.. 天天開心沒煩惱?? 好哦~~ :)

    Shingo T:
    hahaha, so now you know why i named my blog SK0617?? my initial plus my birthday.. thanks for the birthday wish also.. :)

    ReplyDelete
  69. BB黑骑士:
    hey, thanks for dropping by and leaving me a birthday wish.. hope you'd enjoy blogging too~~ :)

    孤傲的王子:
    thank you very much prince~~ :)

    ReplyDelete
  70. Lexi map:
    謝謝.. 好的, 我會再接再厲, 不會輕易放棄寫blog的, 多謝支持.. :)

    发白日梦^^:
    哈哈, 謝謝了, 不過生日不是應該你給我紅包嗎?? 怎麼倒轉來要我給你呢?? 呵呵~~ :p

    ReplyDelete
  71. 天王之子:
    謝謝你哦~~ :)

    CheaHS@n:
    hmmm, happy birthday to [SK0617]?? are you wishing me or my blog?? keke, thanks anyway for that.. hmmm, paint the whole town red?? i wish i could, but i'm afraid that DBKL will come and look for me for fines then, hahaha~~ :D

    ReplyDelete
  72. smallkucing:
    thank you very much mamarazzi~~ :)

    Pete:
    haha, i am SK lah, not SK0617 (which is my blog), thanks for that anyway.. aiyoh, that number really came out in 4D meh??

    ReplyDelete
  73. the happy go lucky one:
    thanks happy for the birthday wishes.. but cannot celebrate too much lah, or else the actual day will not mean anything already, hehehe!! btw, didn't celebrate also, just dinner with friends only.. :)

    慧沁 Wai Sum:
    有心就唔會遲啦係嘛?? 哈哈, 不過算啦, 有心唔怕遲, 我仍然感激你嘅祝賀嘅~~ 係, 我知你不嬲都對我好架啦, 哈哈!! :D

    ReplyDelete
  74. Grass:
    thanks for the birthday greeting, one day late still a greeting to me mah~~ :p

    如 意 阁~ 美 食@ 保 健:
    謝謝你, 哈哈, 心想事成是我最喜歡的祝福哦.. :p

    ReplyDelete
  75. 古克石屋:
    thank you for the birthday wish.. 沒關係, 遲來的好過沒來, 哈哈!! 再次謝過你哦~~ :)

    Ayie:
    thanks Ayie, and i received your postcard already, Jariel is really adorable!! thanks very much for that and it came just nice to me on my birthday~~ :)

    ReplyDelete
  76. victor:
    haha, no problem at all.. belated wish is still a wish, thanks for that anyway.. :)

    海市蜃樓:
    哈哈, 都仲未超過一個星期, 我個birthday wish gate仲未閂嘅咁又.. 多謝晒!! 你個粽節過成點啊?? :)

    ReplyDelete
  77. Bananazஇ:
    多謝多謝, 你真係有我心架喇, 祝完又祝.. 中英粵語全部齊全喎, 仲有冇其他語言咁呢?? 呵呵~~ :)

    Sorry lah bro tak tahu lu cakap apa lah? Aiya you would have hit the XXX mark but why you squeeze your comments? See 'huang di pu chi tai chen chi' haha..

    ReplyDelete
  78. Hope you understand the pinyin home made style, did not use the MDBG help..*King not kancheong instead the eunuch lagi kancheong*. lol

    ReplyDelete
  79. Not too late to wish you again huh. HAPPY BIRTHDAY ya adik

    ReplyDelete
  80. Happy belated birthday to you!! So are you older and wiser? Or older and richer? LOL!

    ReplyDelete
  81. Sorry no spam comment this time cos too busy.....with World Cup and other stuffs! Hehe

    ReplyDelete
  82. Happy Belated Birthday!!! Have a nice day

    ReplyDelete
  83. Oops! No idea how I missed this birthday post but all the same, I wish you many, many happy returns.

    I somehow guessed it on your URL when I first saw it. Funny, how some things just come to mind.

    SK, blue skies and all things nice..

    ReplyDelete
  84. Bananazஇ:
    oopss, forgotten you are banana already, thot you wrote in chinese then i replied in cantonese.. well, don't understand ah?? use google translate and see if you got any luck?? haha.. hmmmm, thanks for helping me hit the XXX mark huh, but obviously 2009 has more people commenting and i also squeeze more replies into a single comment woh.. better don't deceive myself, because some of them has moved to leaving me a message in FB!!

    KY:
    haha, thanks for the birthday wish again lor, i thot you've sent me sms and message in FB already?? so got heart la you~~ :)

    ReplyDelete
  85. foongpc:
    thanks.. yeah, another year older and maybe not richer but poorer!! hahahaha.. ok ok, good enough you drop by to comment, no need to spam at all and you don't have to give me the excuses, ooops!! should be reasons, too.. hehe~~ :p

    PeckWm:
    thank you for the birthday wish, you have a nice day too~~ :)

    HappySurfer:
    hey, thanks for the birthday wish.. yeah, i named my blog after my initials and my birthday exactly, hahaha!! if you're smart i guess you sure can guess that right.. haha, i love clear blue sky, i feel fresh and relax with that.. :)

    ReplyDelete