設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

03.02.2008 | 佳節期間不宜遠行..

呢個週末南下到新加坡一趟, 與幾位友人相聚, 以及出席同事喜宴.. 因為農曆新年在即, 所以離開城市返往全國各鎮嘅游子特別多, 大多數都選擇呢個週末提早返去hometown過年.. 所以就係因為呢個原因, 攪到呢次南下(新加坡赴約)北上(吉隆坡返歸)非常之累, 難忘經歷我不得不在此發泄一下..

先講出發南下嗰日, 長途巴士開車駛出車站, 個司機無啦啦將架巴士停放路邊, 跟住自己就消失得無影無蹤.. 成架巴士30位乘客, 好無辜咁喺架巴士齋坐上長達一小時十分鐘, 個司機先至大搖大擺拎住份文件上車繼續上路(簡直就係當冇事發生過).. 原本6:00pm嘅車, 竟然遲至7:15pm先由吉隆坡出發.. 嗰一個小時入邊, 真係越等越火架, 試過打電話巴士公司問個究竟, 但係竟然冇人接聽, 認真火到扯爆!! 車上其他乘客大多數都好耐心等待, 真係佩服佢哋嘅忍耐力, 難到真係我少見多怪??

再講今日北上返歸, 雖然巴士準時出發, 不過都係遲咗15分鐘, anyway我自己都遲咗5分鐘到車站, 所以應該多謝司機遲出發先啱.. 原本預算四個小時嘅車程, 竟然用咗五個半小時!!! 我坐喺個巴士上, 真係坐到屁股都痺晒.. 一開始就覺得個司機開得比較慢架喇, 再加上有幾段路交通稍為阻塞(佳節期間大家忙上路回鄉緣故), 而且又落雨嘅緣故(過年期間竟然落大雨, 好唔尋常), 所以就慢上加慢.. 醞喺個巴士度咁耐時間, 攪到我心都煩晒..

所以話, 冇乜必要嘅話, 佳節期間真係不宜遠行喇, 因為真係好攰架, 在此奉勸.. 如果大家想知我幫襯邊間長途旅巴公司嘅話, 私底下問我啦..

2 comments:

  1. 试过有一次,有朋之远方来,在Hari Raya到Penang 去,结果回来的时侯塞车塞了7个小时,从此我们就不敢在佳节期间出门了!

    ReplyDelete
  2. 對囉, 佳節期間真地不宜遠行啊, 隨便在KL或PJ逛逛就非常開心的喇, 因為交通順暢人群疏散, 哈哈..

    ReplyDelete