設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

15.06.2007 | 生日前再驚喜

繼噚晚唱完K之後, 今日各位同事都拖住昏昏欲睡嘅疲倦身軀返工.. 不過可能係禮拜五嘅關係, 所以我覺得尚好, 唔似之前想像中好想死咁差, 都依然幾productive做咗幾多嘢架.. 其實全日無驚無險, 好快就到四點半喇.. 突然間隔離個同事話有個客想同我哋concall, 仲係urgent嗰個.. 於是就話20分鐘後會議室準備..

做埋手頭上啲嘢, 即刻飛入會議室準備同個客concall.. 點知個同事部腦上竟然webcam緊香港成班同事, 原來佢哋一早夾埋畀個birthday surprise我嘅, 今日又再一次驚喜喇.. 香港嗰邊同事好有心咁買咗個生日蛋糕插支蠟燭, 加埋一大堆食.. 雖然我吹唔到蠟燭, 食唔到蛋糕.. 但係真係好感動, 竟然越洋webcam唱埋生日歌祝賀我生日.. 其實今日係我農曆生日正日呀, 多謝晒大家, 辛苦晒大家: AW, JC, JL, JW, SW, TT, WY..

真係估唔到啊, 連續兩日嘅生日驚喜.. 好特別嘅安排, 好感動覺得自己很幸福呀~~

No comments:

Post a Comment