設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

01.06.2007 | 六月

好快又到六月喇, 兩個半禮拜後, 就officially踏入三十歲大關喇, 叫做男人三十而立.. 其實都未有耐, 依家盡情享受廿幾歲嘅生活先啦.. 其實六月都幾多我識嘅人生日架, 兩個家姐同埋三個以前中學同學, 工作上就尚未遇到任何一個六月生日嘅同事(亦或者我唔知道?).. 一個家姐喺月頭, 令外一個喺月頭月尾, 我就喺月中.. 三個同學生日同我最接近, 一個係一個禮拜前, 一個係一個禮拜後, 一個係剛剛一日前.. 其實我都好想可以遇到一個同我同月同日出世嘅朋友, 咁我覺得應該會好有趣好好玩, 但係至今都尚未遇到.. 以前一個英文老師話, 17日出世嘅人, 其實就係輪迴最後一次, 不過佢就冇話呢個最後一次輪迴之後, 會係點? 好想知道..

No comments:

Post a Comment