設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

05.06.2007 | 數字人生

今日係個特別日子, 因為個日期係05.06.07.. 突然間令我覺得我哋每個人都同數目字好有關係.. 出生日期, 身份證號碼, 電話號碼, 銀行戶口號碼, 信用卡號碼, 提款卡密碼.. 同好多好多號碼扯上關係.. 講返起呢啲號碼, 都只不過係一系列特定format嘅running numbers啫, 所以我覺得好有趣.. 是但由自己嘅電話號碼加一減一, 打呢個號碼隨時都可能會有個人接聽.. 個身份證前後一個number都係另外一個陌生人.. 個密碼極有可能係同成千上萬個人一樣.. 以前中學時候, 每個學生都有一個學生編號, 前兩個數字代表入學年份, 後三個數字就係個running number.. 仲記得我係90158, 所以當我遇見其他年份嘅xx158都會望多兩眼.. 所以話, 如果可以認識到你身份證號碼前後嘅人, 或者電話號碼前後嘅人.. 嗰種感覺應該係好奇妙, 因為我覺得係需要好有緣先至可以遇到呢個人架.. 但係又唔方便喺度公開我身份證同電話號碼, 如果唔係肯定好有機會呢個人會睇到我呢個blog, 跟住就聯上啦.. 我諗佢應該唔會係個大壞人, 哈哈!!

3 comments:

  1. haha.. guess wut..the condo unit that i took is no.8 18th floor,and my girl friend, caryn birthday is 18 August... tat' really some coincidence... 數字人生

    ReplyDelete
  2. haha.. that is very coincident!! so, does that hint that she is the mastress of that condo ah?? hehe..

    ReplyDelete
  3. hahaha, hope you can remember this "91408", 小伦。

    ReplyDelete