設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

14.03.2007 | 叫我..花輪同學

最近有個朋友畀咗個綽號我, 就係「花輪同學」喇.. 初時都唔知道係乜嚟, 原來佢係因為覺得我髮型梳得似呢個卡通片《櫻桃小丸子》裡邊嘅一個角色.. 當時真係對呢個角色一無所知, 過後係上網搵到關於佢嘅質料.. 其實睇睇下, 覺得都有點似, 跟住反而自己覺得花輪同學呢個綽號又幾順耳幾好聽啵, 哈哈.. 其實我唔介意你咁叫我架, 反而覺得好親切添..

維基百科: 【花輪和彥】巿立入江小學三年四組學生, 與小丸子同為小動物值日生, 清水市有錢家庭中的闊少爺, 父母都在國外工作.. 追求高尚的生活, 放假時常坐飛機周遊列國, 極受同儕羨慕; 對朋友很大方, 也愛打扮, 常招待班上各人到家中豪宅庭園參觀; 常撥弄自己的頭髮, 雖然有時會有點自大, 不過心地善良.. 還會操英同法語, 口頭禪是「hi! baby」, 句子中會挾有英文.. 夢想成為印度王子, 有很多美女相伴..

No comments:

Post a Comment