設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

10.03.2007 | 巧合, 還是慣性?

睇返一路以來所寫啲blog, 突然間發現一個好巧合嘅現象.. 就係我啲post有九成以上都係寫成七行字嘅篇幅, 好鬼邪啊.. 哈哈, 唔信嘅話, 真係可以數一數, 絕無半點虛假, 都咪話我呃你添喎.. 覺得好似啲古人寫七言詩咁, 有字數限制, 而我就好似限定七行字就要講晒我要講嘅嘢咁.. 喂, 如果連呢一個post都係可以七行字搞掂嘅話, 咁我諗都真係唔可以話係純屬巧合, 而係叫做自成一派嘅慣性潛意識喇.. 唔, 不如又嚟多個小心願咧? 就係以後啲post都係要七行字嘅.. well, 呢個應該唔叫心願, 而係叫挑戰, 哈哈..

No comments:

Post a Comment