設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

13.03.2007 | [SK/0617] 一周年

嘩! 話咁快, 我呢個blog今日已經一歲大喇.. 恭喜恭喜, 終於畀我等到呢一日, 認真可喜可賀.. 咁值得高興嘅事, 等我用返紅色字體嚟賀一賀佢先..

一年前, 因為身邊幾個朋友都有玩下blog呢個玩意, 我由最初不感興趣, 到最後蠢蠢欲動開始嘗試.. 由當初嘅熱誠, 到中期嘅懶散, 再到最近嘅狀態回勇.. 其實每一個post每一個字都係我情感同思路嘅心血嚟, 就好似寫緊一本日記咁, 但係呢本日記確係公諸於朋友, 大家一齊分享嘅.. hmm, 其實係邊個人發明寫blog呢樣東西咧? 好叻啊佢..

4 comments:

  1. happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to sk0617, happy birthday to you :D

    ReplyDelete
  2. haha.. thank you thank you!! looking forward to the 2nd, 3rd, 4th anniversary.. and so on..

    ReplyDelete
  3. happy Blogday to you. 1st anniversary wo... really need to celebrate leh. hehe..

    ReplyDelete
  4. thanks thanks thanks.. thanks for all your support.. hahaha!!

    ReplyDelete