設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

03.03.2007 | 禮拜六狂想曲

今日係禮拜六啊, 好中意禮拜六, 因為唔駛返工.. 都中意禮拜五晚嘅, 因為期待著禮拜六嘅來臨呀嘛.. 個人中意禮拜六多過禮拜日, 因為禮拜六係週末可以休息嘅開始, 反而禮拜日過後就係乞人憎嘅禮拜一.. 除非禮拜一係假期啦, 咁就變成二乞人憎啦.. 其實應該話假期後嘅第一個工作日永遠都係咁乞人憎.. 我諗個問題唔係禮拜幾嘅關係, 而係我自己個人嘅問題, 如果我係enjoy份工嘅話, 我諗我都會好期待嘅, 但係個真相就係我唔係一個熱愛工作的工作狂囉.. 唉, 你話如果可以唔駛做又有錢可以洗, 幾好啊!!

No comments:

Post a Comment