設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

13.03.2010 | 四歲之喜

四年前今日嘅4:27pm, 我寫咗生平第一張貼, 同日6:21pm寫咗第二張貼, 開始咗呢個blog.. 今日, 第1058張貼, 佢滿四歲仔喇(係啊, 屬狗架佢 :p), 正在驕傲地向第五年邁進.. 恭喜恭喜!!
at 4:27pm this day four years ago, i posted my very first entry, at 6:21pm same day i posted the second entry and started this blog.. today, with the 1058th entry, he turns 4 (yeah, chinese horoscope: dog) and proudly marching towards the fifth year.. congratulations!!
四週年紀念 ■ [SK/0617]™ ■ 4th anniversary
Rate this post:

76 comments:

  1. kiong hee kiong hee...
    恭喜老爺,賀喜老爺

    i think there's still a few of us who will celebrating their anniversary in March..:))

    anyway, keep blogging.. keep keep blogging.. ;p

    ReplyDelete
  2. 1058 is a good number
    fast fast go to buy 4D!!! ;p

    ReplyDelete
  3. time flies, isn't it?
    Happy birthday to your blog.

    ReplyDelete
  4. 我以為你既仔四歲生日,原來係個blog。。。

    ReplyDelete
  5. congratulations!! four years, now you've really came an uber long way! :D

    four years already, and let's hope to see another four years more ahead!! :D

    ReplyDelete
  6. 恭祝你福寿与天齐,庆贺你生辰快乐~~

    何止庆祝四岁,仲可能会做埋四十大寿添!!哈哈!!

    ReplyDelete
  7. happy birthday to your blog. hope is continue to share great posts with us. :)

    ReplyDelete
  8. wah..go go go....and wish ur blog happy birthday ya....

    ReplyDelete
  9. congratulations!!!!
    haha~~~

    ReplyDelete
  10. 我的小你一歲
    至于他幾歲生日我忘了
    你真有心
    會幫它慶祝
    哈哈

    ReplyDelete
  11. happy blog birthday....我也快要四岁了。。。

    ReplyDelete
  12. Happy anniversary on blogging!:)

    ReplyDelete
  13. haha~恭喜恭喜~我的才一岁多阿~

    ReplyDelete
  14. wow.... happy birthday o... sk's blog..

    What do you want for birthday present?

    yes.. i heard you, a post of pornographic things.. hmm..
    You're still too young, sk's blog.. :P but sk is allow to surve porn.:P

    ReplyDelete
  15. congrats! 恭祝你福寿与天齐, 恭祝你生辰快乐, 年年都有今日, 岁岁都有今朝, 恭喜你, 恭喜你。。。:)

    ReplyDelete
  16. 恭喜你-----的部络又一岁了!
    群星拱照型男SK, 开心咯!!

    ReplyDelete
  17. agree with Tagnan go buy num :p

    ReplyDelete
  18. 恭喜恭喜阿!
    希望你一直写下去!写到100岁!哈哈~~

    ReplyDelete
  19. 哗,劲! 可以写这样久。希望你越写越旺。

    ReplyDelete
  20. i started blogging since 2003, not in blogger but other platform =p blogging really gives me the opportunities to know great people all over the world :) erm well my advice is just keep writing and reading... anyway happy 4th anniversary

    ReplyDelete
  21. Happy fourth anniversary, GongXi GongXi. More to come. tQ

    ReplyDelete
  22. 可以大肆庆祝一番了。呵呵

    你数目是我的三倍多。哈哈

    ReplyDelete
  23. Wooo...Congratulations jiran! Proud of you! Continue with your great post, ok? Cheer~ ^^

    ReplyDelete
  24. 大个仔啦~要生生性性啦~
    有冇摆番几围庆祝吓!
    恭喜恭喜~

    ReplyDelete
  25. 生日快乐~ 我的也快两岁咯!我也希望像你一样能长长久久的写部落!部落格万岁~~~Cheers!

    ReplyDelete
  26. Wow! 4 years already and counting! Happy 4th anniversary!!!

    ReplyDelete
  27. Mine barely reach 2 years. Still have a long way to go! Yay!!!

    ReplyDelete
  28. Wow! Clicked onto your very first post and dun understand a word! No translation to English last time? Since when you started blogging in both Mandarin and English at the same time?

    ReplyDelete
  29. Hope you'll continue to blog for 40 more years! haha!!

    ReplyDelete
  30. I love blogging! It's a passion for me - juz love it!!! : )

    ReplyDelete
  31. wow, happy 4th anniversary! keep it up!

    ReplyDelete
  32. Wow...your blog already 4 years old? Congrates bro.

    ReplyDelete
  33. wow, ok i just added another wow hahhahah but 4 yrs, dude that is some preseverance you are showing...clap clap clap clap clap....happy anniversary, a toast to the next 4 hhhehhhhe

    ReplyDelete
  34. Sparkling *[4]*th Anniversary..Congratz

    ReplyDelete
  35. 恭喜恭喜~~要继续写噢!!!

    ReplyDelete
  36. just dropping by, got ur link from uncle T (shingo) ;) happy anniversary!!!

    ReplyDelete
  37. wow~ i'm waiting for my blog to become 2 years old...coming soon :)

    ReplyDelete
  38. wah... 4 years old edi..
    so geng..

    ReplyDelete
  39. time flies like a bitchy witch :P

    ReplyDelete
  40. 四嵗可以入幼兒園了。生日快樂!繼續努力,加油。

    ReplyDelete
  41. Happy 4th blog anniversary, SK. Hope to be still reading your blog in four years time.

    ReplyDelete
  42. 讲时讲,我都唔知我个Blog几多岁添,不过知道又点啊,到访率屎到啊~~

    ReplyDelete
  43. 我写了一年多,
    当中遇到的一些朋友都懒了、放弃了……
    你很有耐心,4年了哦!^^
    恭喜!恭喜!

    ReplyDelete
  44. Danny:
    haha, thank you 黃老爺!! yes woh, your blog going to become 2 years old soon lah boh, still 10 days to go~~ :)

    tagnan:
    haha, nope, that number didn't run out at all!! i knew i won't have luck in lottery, so i didn't buy any lor~~ :)

    ReplyDelete
  45. Ghostly Nana:
    hmmm, yeah, i can't believe i have been blogging for so long!! :)

    khengsiong:
    哈哈, 我冇咁好命有個咁大個仔.. 啋!! 我老婆仲未嫁架, 哈哈!!

    ReplyDelete
  46. conan_cat:
    yeah i can't believe i've struggled so long.. well another 4 more years?? that is something i see quite impossible, hehehehe!! :p

    edward:
    嘩, 四十大壽?? 就算我七老八十仲身壯力健, 我都未必可以維持呢個blog到四十年囉.. 有四年都已經好了不起架喇對我嚟講~~ :p

    ReplyDelete
  47. CH Voon:
    thanks, yeah, i will never let you down, hahaha!! and hope you'll keep on blogging too, and occassionally giving us some guessing posts, fun!! :)

    Sam Wong:
    haha, thank you very much!! i will keep on blogging~~ :)

    ReplyDelete
  48. kc:
    thanks very much!! hehe :p

    venus:
    呵呵, 是我的blog生日, 不是我哦~~ :p

    ReplyDelete
  49. 十六夜真人:
    你不好喇你, 居然可以忘記你的blog的生日.. 來, 讓我來告訴你, 你的這個OMG部落格是在9/9/2007出世的~~ 我怎麼知道呢?? 可以看回你的history啊~~ :p

    Wois:
    哦, 真的嗎?? 原來我們還是"同年同學"呢, 呵呵~~ :)

    ReplyDelete
  50. 孤傲的王子:
    thanks~~ :)

    Mei Teng:
    hey thanks!! and hope i will continue to enjoy more anniversaries.. :)

    ReplyDelete
  51. LAURENCE:
    呵呵, 也不錯啊, 慢慢來, 一個一個週年慶祝, 你會覺得很有motivation的~~ :)

    Emo-Happiness:
    hmmm, i don't know what present he wants, maybe you can ask him in private?? hahahaha.. wow, porno?? nope nope nope, this is a UMUM blog you know?? hehehehe~~ :p

    ReplyDelete
  52. the happy go lucky one:
    haha, thank you very much!! somemore want to sing me this song, so sweet of you leh~~ :p

    单身汉:
    呵呵, 感謝大家的鼎力支持喇.. 型男?? 我看快要變成老男人了~~ :D

    ReplyDelete
  53. smallkucing:
    haha, luckily i didn't go and buy, else i'll waste my money for winning nothing~~ :p

    H@rry:
    嘩, 寫到100歲?? 那就要看我有沒有那麼長命了, 就算有, 也要看我有沒有那種力氣了, 哈哈~~ :D

    ReplyDelete
  54. 古小玉:
    哈哈, 其實對自己的堅持都有一點的驕傲的.. 如你所說, 越寫越旺啊!! :)

    fufu:
    wow, so you are the blogging guru already!! never knew anyone who has started blogging so long ago, and more importantly, is still blogging.. yeah, another milestone is another motivation to keep me ongoing.. hope you'll keep blogging too and share with us your nice photos~~ :)

    ReplyDelete
  55. Bananazക:
    hehe, thanks a lot!! yeah, i will make sure more to come - for you!! :p

    Chi Leong:
    呵呵, 沒有甚麼好慶祝的喇, 一個blog而已嘛.. 不過我看明年如果可以撐到5週年, 我要好好獎勵自己!!

    ReplyDelete
  56. uLi.佑莉:
    hehe, so you must make your this jiran as a role model ok?? keep blogging and share your nice photos with us~~ :)

    路人甲㊣:
    哈哈, 得個四歲仔, 仲係小朋友一個喎.. 唔好擺喇, 費事寵壞晒啦, 哈哈!! :p

    ReplyDelete
  57. Chris Chia:
    哦, 真的?? 那你到時打算如何獎勵自己?? 兩年算很不錯的哦.. 來, 大家一起加油!! :)

    foongpc:
    hehehe, yeah, can't believe i've been blogging for so long.. so please don't accused me of copying your random post style ok?? i've been doing that much earlier than you, kekekekeke!! well, i didn't start to blog in two languages until i-also-can't-remember-when.. oh, i checked back, it's 20/6/2008 onwards that i started to blog in two languages.. wow, 40 years of blogging?? i will be a very old man by then, if i still can write, then why not?? agree?? and hope you can make it to the 50th anniversary.. bravo to you in advance!! :p

    ReplyDelete
  58. wenn:
    yeah, thanks!! will do.. and same to you ok??

    Tekkaus:
    hehe, can't believe it's that old huh?? thanks and hope you'd continue blogging too~~ :)

    ReplyDelete
  59. manglish:
    yeah, i can't believe i'm still hanging on with this blog!! actually i've gone to a bottleneck like three months after i started blogging.. but guess what, i overcame it and now i have my blog frequently updated, which i somehow feels proud of myself.. :)

    CheaHS@n:
    yeah, sparkling with all those blings blings huh?? haha~~ :p

    ReplyDelete
  60. 小雪:
    感謝喇, 好的, 我一定會好好的加油的!! 你也要哦.. :)

    autumn:
    hey, thanks for dropping by.. uncle T?? haha, since when Shingo has such a nick?? :D

    ReplyDelete
  61. L²:
    hehe, sai lei leh?? so celebrating your anniversary on 7th April soon?? :p

    Donna:
    haha, pai seh lah, not very geng only mah.. hehehe :D

    ReplyDelete
  62. 傑士:
    yes, it certainly is!! and remember you were one of them who inspired me to blog?? you are my 前輩 actually~~ :)

    海市蜃樓:
    哈哈, 而家三歲都可以入幼稚園架喇!! 多謝多謝, 我會繼續努力嘅, 多謝大家!! :p

    ReplyDelete
  63. HappySurfer:
    thanks, and thanks again, haha!! yeah, will try my best to keep on blogging.. and you too, must keep it up ok?? :)

    Rebecca Kheng:
    有冇攪錯啊, 自己個blog幾時生日都唔知?? 等我話你知喇, 係2007年3月31日啊, 記得喇!! 想增加到訪率?? 咁你要先週圍訪問人至得架.. 呢個blog世界有個"禮尚往來"嘅不成文規定, 你唔知咩??

    ReplyDelete
  64. Pete:
    thanks Pete.. :)

    Ashley:
    呵呵, 你說的沒錯, 我有很多朋友真的都懶惰下來, 有些簡直就是放棄了.. 我覺得應該要有恆心吧, 就看我可以維持多久, 哈哈!! :p

    ReplyDelete
  65. 五周年的话,可以考虑举办读者回馈大抽奖。头奖可以吃到你的大炒。:p

    ReplyDelete
  66. 天王之子:
    呵呵, 謝謝你囉.. :)

    古小玉:
    嘿, 你的建議不錯哦.. 如果我這個blog可以捱到五週年的話, 肯定會搞搞新意思的.. 回饋大抽獎, 還可以喇, 不過頭獎吃我的大炒?? 要那麼cheap咩?? 哈哈~~

    ReplyDelete
  67. 想高贵一点,可以考虑用现金。哈哈。

    ReplyDelete
  68. 你个Blog生日系313,我个系331,咁要夹份买magnum无?哈哈。。。
    sk兄金石良言,我记住喇~~

    ReplyDelete
  69. oh my, you have so much entries already! congrats!!!

    ReplyDelete
  70. 古小玉:
    哈哈, 玩現金那麼開心?? 那我要做參賽者, 不要做主辦單位囉, 呵呵~~ :p

    Rebecca Kheng:
    咦?? 係喎, 我都冇注意到添, Becca姐果然係心細如塵喎.. 我覺得你自己買好喇, 因為我怕我會搭沉船囉, 我好黑架.. :p

    Ayie:
    haha, but compared to your whole list long of blogs maintained, i think you have more posts right?? :)

    ReplyDelete
  71. What a shame that my name was not above!!! Where the hell did Anay go to? Congratulations to you Thambee! Better late than never and this one might earn me 10 marks extra, right?

    ReplyDelete