設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

07.02.2007 | 無啦啦拖咗落水

今日收到同事封email, 無端端將我擺左上臺.. 無啦啦拉埋我落水, 好officially咁將我介紹畀個客話我會handle個project.. 嘩, 好突然啊.. 當初以為同另外一位同事共同進退, 拍住上一齊handle架嘛.. 點知就係因為果一次佢有D事未能夠去同個客開會, 所以就變咗我一支公, 所以就搞到現在嘅田地.. 手頭上都有兩單「傑遢遢」嘅project搞到我暈陀陀啦, 再加埋呢個超級煩嘅, 我諗都要多個三頭六臂每天48小時先至足夠我用啊.. 唉!! 唯有嘆句人在江湖, 搵食艱難啊..

No comments:

Post a Comment