設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

15.01.2007 | 一切又重來..

我諗應該係時候好好咁下定決心去減肥去操fit下自己喇.. 覺得自己依家已經去返以前巔峰肥既狀態, 而且係越來越有逼近既趨勢.. 話說當年無意中認識左個PT朋友之後, 係佢既激勵之下, 我竟然下左從來未有過既決心同恆心.. 結果四個月之後令所有人對我刮目相看.. 甚至乎經已樹立左一個人人都覺得我係fit人一個既image.. 但係可惜, 花好難百日紅.. 家下我咁既嘜樣, 真係多得呢一兩年來既鬆懈咯.. 所以話嗟, 肥人可以減到肥, 但係就好難keep得住架喎!! 我諗我又要一切重頭黎過, 好艱難啊..

2 comments:

  1. t...u fatter already meh? where got tin feng....u wait la...i come to HK then we go gym together lorr....

    ReplyDelete
  2. yes arr, i am very fat now.. so damn sad laa.. but i really gotta keep myself motivated to keep fit..

    ReplyDelete