設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

13.12.2006 | 小小成就感

對我黎講, 其實每次可以成功咁寫一篇文入個blog度, 係一件值得令我振奮既事情, 甚至每次都會帶畀我某種程度既小小成就感架.. 而且過後仲會不經意咁自我重睇幾遍添, 哈哈!!

點解咁講咧?? 咪就係因為我須要用好大既effort先至可以寫出一篇文囉.. 試過好多好, 好努力咁要update個blog, 但係對住個mon左諗右諗發晒呆咁都寫唔到一句野.. 睇下個鐘, 嘩, 成12點幾架喇?? 都係算數上床睡覺吧啦.. 咪就係咁, 有幾排都唔見我有update個blog囉.. 可能真係睇得書少, 如果好似小年咁七日睇晒一本幾吋厚既書, 我諗我應該都可以好似佢咁每日必定有篇勁長文章post左上去架.. 哈哈!!

5 comments:

  1. yaaa.. hahaha!! and guess what? you just started with three blogs and that's the end.. hahaha!! i find it really funny..

    ReplyDelete
  2. ha ha ha ha ha thanks for the compliments guy! well, all i want to say is what i always tell ah tee: no-life here makes me write ha ha h ahaha

    ReplyDelete
  3. well anyway we are still very impressed by your ability to write long blogs everyday, non-stop.. haha!!

    ReplyDelete
  4. ha ha ha ha thanks. that proves what? i am very long-tounge!!! :D

    ReplyDelete
  5. nah, it proves that you are a very good blogger, constantly giving life to your blog.. hahaha!!

    ReplyDelete