設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

02.05.2006 | 中環大廈

今日第一日係新office返工.. 前幾日身水身汗咁搬搬抬抬 packing & unpacking.. 今日終於可以正正式式, 舒舒服服咁坐番係度做野喇.. 以前800幾方呎屈10個人, 宜家有成2000方呎, 突然間一切豁然開朗..

新環境, 新氣象, 新事物.. 我間新office就係KL Sentral旁邊棟Plaza Sentral喇.. 好喜歡呢個地點, 因為夠中心, 又近我屋企, 返工搭LRT又快捷又方便, 而且附近仲有幾多食嗜可以選擇添.. 至開心搵到檔賣茶果同埋絕頂咖喱角既小攤口喇.. 哈哈.. 一件足以令小春欲仙欲死既絕頂咖喱角..

得閒又方便既話, 歡迎隨時drop by搵我食晏架..

6 comments:

  1. Haha...我知道你讲哪里, 以前我也常常去'帮衬'那curry puff. Hey, other than that, 那炸年糕可是非常有名的喔!我非常爱吃,哈哈!

    那里真的有很多美食,以前在那里附近上班,都会常驾车到那里去吃午餐.那'corner kopitiam'(behind the public bank)的'炒粿条'和'干捞板面加curry chicken'可是棒极了! 你去试试吧!

    ReplyDelete
  2. 係啊係啊..檔炸年糕真係好多人排住隊爭住買喎..仲有人預先打電話訂購添..搵日都真係要試下喇..

    小徽愛炸年糕, 小春愛karipap, 小李愛kuih talam, SK愛木薯糕..

    ReplyDelete
  3. 有机会我们一定要一起去吃!

    对啊,要排对的...哈哈!以前,我会向老板先order,然后我去吃午餐,之后再回去拿!

    Hey,他的'煎堆'也好棒!试试啦!

    ReplyDelete
  4. Confirm下先..係唔係YMCA對面果檔啊?? 炸年糕同咖喱角擺同一條街係嘛?? 個年糕老闆乜電話啊??

    ReplyDelete
  5. "siao" ah? Mana I tahu the phone number?

    That's right. It is right opposite the YMCA!

    ReplyDelete
  6. hey hey,
    小心get fat man :D

    不過 No problem,
    Call 我喇.

    ReplyDelete