設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

10.05.2006 | 阿Sir我地跟唔到啊..

尋晚係間gym度跳左個cardio dance class.. 嘩, 個導師簡直就係越黎越變態啊.. 硬係中意教D高難度動作, 又彎身又挺直又轉圈又扭腰, 又要記腳步又要擺手勢又要趴地又要數拍子. 真係當我地同佢一個level咩?? 個class除左幾個高手之外, 大部份都跳得好鬼「輪儘」, 咁當然包括我自己在內啦.. 好多時候唔係慢幾拍, 就係企响度lost左個step眼定定望住導師.. 全場除左音樂同埋個導師係度嗌拍子, 就只係我地呢D跟不上既人無奈既笑聲..

雖然話係跟不上跳到一劈屎咁, 但係成個class其實都幾enjoy架.. 我覺得要自己記清楚全部steps又要孖得住個拍子已經唔簡單啦, 要跳得精彩既話就簡直係妄想啦.. anyway都係志在參與出番身汗嗟.. 阿叔,你仲諗住自己十八廿二咩??

No comments:

Post a Comment