設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

22.05.2006 | 神奇印度(IX) 滾滾沙暴

印度一遊, 終於俾我體驗到風沙暴呢樣野喇.. 呢個沙暴果然係一絕, 好慶幸我當時係係架車度.. 雖然唔係親身體驗到, 但係親眼睇見出邊D情同景我會覺得如果我唔係車內既話, 實會企係度嗌救命啊.. 沙暴掛起既時候成個天都黑晒架, 眼前一片模糊可見D沙塵係風中狂飆, 出便D人都須要停落黎避一避.. 我諗呢場沙暴應該係好勁果級囉 (我係將D沙想象成雨黎睇), 但係個local司機就話好平常嗟.. 應該係我少見多怪呱??

No comments:

Post a Comment