設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

06.09.2006 | 當呢個世界冇來電顯示..

剛才接到個call, 把聲好熟悉但係霎時間又醒唔起係邊個.. 因為個來電顯示係unknown, 跟住佢又冇話低係邊個就一輪嘴咁打開個conversation喎.. 結果好開心咁傾左幾句之後就收線喇.. 之後就回一回神, 絞盡腦汁諗下頭先我究竟係同緊邊個friend講電話啊?? 左諗右諗, 終於醒起--原來係佢.. 哈哈!!

我諗我應該係太過依賴來電顯示, 往往收到call就必定望望係邊個call黎先.. 依家就因為係用緊roaming, 所以全部來電顯示都係unknown.. 真係要難倒我去認人把聲囉.. 下次各位若來電, 唔該先報告下閣下大名丫.. 如果唔係我會好lost架..

4 comments:

  1. so, who is he/she? :D

    ReplyDelete
  2. hmmm, it's our friend chloe.. i know the way she talks and she likes to ask what new handphone model i have bought.. hahaha!!!

    ReplyDelete
  3. hahaha. i took it for granted that you know who is calling.
    Hey, I tot roaming can show the caller id one ?
    Did you set the coutry code ?

    ReplyDelete
  4. exactly, the roaming didn't show the caller ID even though i've set the country code.. anyway i'm using a local line now and it shows the ID perfectly..

    ReplyDelete