設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

03.07.2006 | 一切由博命開始..

尋日係抵港後第一個星期日.. 理應我應該好寫意咁係銅鑼灣度全日行街食野.. 但係咧就剛剛相反.. 今日完全未踏出過apartment半步, 全日除左食brunch食晚飯睇下電視之外, 就只有懶係個床上訓覺喇.. 點解啊?? 因為前一晚冇訓到, 要補番下囉..

星期三到步果日check-in左大概四點幾就過去公司報到, 結果就無啦喇咁幫香港同事砌下個project既野, 係咁就做到成九點幾.. 跟住第二日星期四同樣繼續幫手又搞到成十點幾.. 跟住星期五就仲過離譜, 竟然獨自通宵到第二日星期二朝早七點.. 跟住返apartment度沖個涼閤一陣, 十點幾又返去公司繼續拼命到下晝六點.. 當時簡直係虛脫啊.. 真係無啦啦做左個笨好人俾人呷呵??

其實都冇人expect我咁博命既, 而係唔知點解當時既我突然間意志強勁, 好勝心強.. 誓要非完成手頭上工作不可.. 所以埋搞成咁囉.. 不過 至少都批准可以補番日假期囉.. Anyway始終我專程飛過黎香港都係做另外一個project既.. 宜家我係恢復正常「運作」concentrate我自己既project喇.. 就希望自己既project會係順順利利, 萬事如意啦..

No comments:

Post a Comment