設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

09.06.2006 | 仍需繼續, 仍需努力

趁我仲未認認真真投入工作之前, 都係先 blog blog 佢啦.. 覺得我一旦投入工作之後咧, 應該乜都會拋諸腦後架喇..

頻扑左三日, 終於又搞掂一個 case 喇.. 呢個週末都總算可以唔駛心掛掛喇.. 今日總算快快粹粹順順利利啦.. 可以安心開始另外一個 case 喇.. 係我去香港之前認真要好好搞靚呢一個 project 俾人接手.. 雖然話個project都差唔多埋尾, 但係我都仍需繼續仍需努力, 費事苦左個接班人丫..

哈哈, case case 聲好似律師打官司咁.. 大家唔好誤會, 應該係 production issue.. 如果你係一個software house 既 IT 人就應該明白究竟係點樣一回事喇.. 呢D真係我地IT界平常如食飯既問題囉..

No comments:

Post a Comment